FANTASTISK GENSER TIL MANNEN I DITT LIV!


Rowan Yarn 2016/ Designer: Martin Storey

Klarte ikkje ligge unna bloggen før me styrter ut dørene, ja det er helt umulig når en slik Go`bit bare POPPER opp, enig ikkje sant?? Det er noe av det FLOTTESTE eg har sett av en genser på lenge,
ja eg kunne tenkt meg den selv! Fargene, turtleneck og alt er jo bare helt super! Og vettu ka?? Oppskriften er t.o.m GRATIS så Znapp den nå med deg uansett, ja for PLUTSELIG en dag
er det akkurat den du ønsker å strikke 🙂

 

 

ROSCOE
Bildet over
Str Unisex opp til 50″

* * * *

Nå må eg nesten bare komme meg ut av morgenkåpa og hoppe i en alt for stor genser + en tights
og legge på spring til bilen (Les; siiige til bilen). Ser nok mer ut som en Sombie når eg entre sykehuset enn ei som faktisk har sovet relativt godt i natt, men FØR kl 7 ER ei Ugudelig tid å stå opp på! GRUSOMT!

Satser på litt flaks i dag, ja at innsatsen min ved å stå opp tidlig gir avbetaling og at eg havner blant de første i køen og at de i det minste treffer på første forsøk…..Det verste er om eg må bort på Anestesiavdeling for å ta prøvene….det hadde ikkje vært første gangen om så var!

Nop! Planen er en meget hurtig retrett til Go`Stolen, eg har faktisk litt å gjøre!
Krysser fingrene 🙂

 

KOS DEG OG HA EN
FREDELIG FORMIDDAG 🙂 

Go`klem fra ei litt stressa Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #herregenser #vintergenser #turtleneck #wool #winter

1 kommentar

Siste innlegg