HØSTENS DESIGN AV JOJI LOCATELLI


Joji Locatelli

ENDELIG litt NYHETER fra en av min store favoritter: Joji Locatelle fra Argentina! JuHuuu
Har strikket flere av hennes design og oppskriftene hennes er seriøst veldig bra og GODT skrevet – ANBEFALES! Lite å utsette på designet og så hun er FLINK med det hun driver med! Hun er også veldig raus på størrelsene og dvs at bare ENDA flere kan bruke hennes plagg! HUN har skjønt det! Håper hun fortsetter LENGE!

Extra kjekt er det å se at det er fult lovlig å fortsette med striper utover høsten og eg ble ganske så Gelé i beina av den over her gitt! Eg seriøst snart få til å kjøpe meg en anseelig mengde
Brooklyn Tweed Loft – Ja denne er strikket i DET herlige garnet *Ja eg er en svak sjel* hehe

Håper du er like begeistret som meg for dette er virkelig noe deilige Go`Saker! ENJOY!

 

 

TREVOR
Bildet Over
Opp til str 59″/ 154 cm rundt brystet
Strikkes Top/ Down

 

 

 

 


Joji Locatelli

 

GRANITO
Opp til str 58″/ 146 cm rundt brystet
Strikkes Top/ Down

 

 

 

 


Joji Locatelli

 

TEXTURED PULLOVER
Opp til str 54″/ 146 cm rundt brystet
Strikkes Top/Down

 

 

 

 


Joji Locatelli

 

 

ALL I WANT
210 cm bredt og 55 cm høyt
Strikket center Top/ Down
En herlig måte å strikke sjal på!

 

 

Vent et øyeblikk *Må bare dåne litt før eg fortsetter*

 

Som så mange andre gjør har også Joji laget til en EBOOK med alle disse 4 designene samlet.
Altså, du kan uten problem kjøpe alle 4 enkeltvis, men kjøper du Eboka hvor alle er samlet sparer du faktisk $9.50 og det er jo alltid gøy å spare monitasGASHING, mer garn i boden Eheee
Vet iallefall eg skal Znappe til meg noen…eheee….ALLE???? Veeeel……*De Galne har det HERLIG*

 

* * * *

Mmmm FREEEEDAG og med tanke på været som er meldt i dag/kveld kan me jammen meg bare boltre dører og vindu, ja for ingen vil ut i kveld uten at det er høyst nødvendig! Så, Ja, eg satser på en HERLIGE, fredelig fredagskwell med sterainlys, tjukke sokker (Ja NÅ er sesongen startet), skikkelig varm kaffi i krusa og det beste strikketøyet ever i hendene, nemligen MITT!! Åååå gjett om eg skal FRISTE deg i helga! Ja eg HÅPER eg får ferdig det eg har i hodet først! Gleder meg til å ta bilder!
Ferdig blir eg om INGENTING så kjipt Uforutsett skjer…..La nå ei jente få ha håpet!

Ali har visst nok en del Bakeplaner i dag så når HelgeHandelen er i hus kommer vel han til å innta kjøkkenet og bedrive sin egen Hobby så eg kan da bare vaske håret, få på Pysjen og innta Go`stolen og FEIRE Fredagen allerede, men først altså me ut i det FLOTTE Koseværet!
Hmmm muligens regnfrakk og støvler er best egnet??

 

KOS DEG OG HA EN
FLOTT DAG, SNART HELG
FOR DEG OGSÅ 🙂

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #jojilocatelli #høstenskolleksjon2016 #høst #fallfashion #mode #design #stripes

3 kommentarer
    1. Det er så mye fint og så mange fristelser at jeg får vondt i sjela 🙈. Skulle ønske jeg kunne strikke fortere, men det kan jeg ikke – jeg strikker sakte. Men, det hindrer meg ikke i å ha mange prosjekter 😂. Ha en fin helg, og takk for at du er så flink til å blogge, du gjør en fantastisk jobb 🌹🌹🌹

    2. ToveR: Tusen Takk skal du ha 🙂 EGENTLIG så er eg ikkje så kjapp eg heller, liker å kose meg å bare nyte strikketøyet, men hvis noe “står på”, ja så kan eg speede opp, men I DAG skal strikketøyet NYTES 🙂 Kos deg 🙂

Siste innlegg