NYDELIG MØNSTER – SWEATERS


Dianna Walla/ Paper Tiger

HURRA! Ja i dag kan eg virkelig JUBLE! Det er 1.oktober og DA er det skikkelig HØST!!! JuHuuu
Vel å merke kommer sola til å titte frem i løpet av dagen, men man merker virkelig at gradene har sunket betraktelig og det er så herlig å kunne putte på seg noe mer klær hihi Bladene har begynt
å fyke rundt ute og man kan SE at hele utsikten skifter farger! Det er så FLOTT! *HverdagsGleder*

Er ikkje meldt mer enn 11 grader i dag og det er liksom bare helt greit, akkurat passe slik at eg kan ha på ullsokker og Ullgenserene på hylla rykker stadig lengre frem i BruksKøen 🙂 Deilig Deilig 🙂
Noe annet som er herlig er at eg alltid har plass til FLERE gensere! Den over her falt jo eg for, ja både fargen og bruken av riller bedåret meg 🙂 Skikkelig flott var den så den må nok i det minste lagres,
hva med deg??

 

 

 

MOON PULLS
Bildet Over
Opp til str 52″

 

 



Foto: Pam Allen/ Design: Dianna Walla

 

EBBA
Opp til str 54″

 

 



Foto: Pam Allen/ Design: Dianna Walla

 

DALIS
Opp til str 52″

 

 

* * * *

Mmm eg hadde en så herlige ettermiddag og kwell i går, ja det var faktisk veldig skjønt!
ER det lov å håpe på en reprise i dag tro?? Har i grunnen bare en plan i da og det er KOSE oss!
Har vært ei noe lang uke med diverse innhold så dette trenger me denne helga 🙂

Tillot også meg selv å sove uten Alarm og våknet godt uthvilt kl halv 10, Mmmm så deilig, var bare
å stå opp og trykke på kaffi`en 🙂 Extra herlig pga innsatsen her i heimen i går 🙂 

Senere skal Ali kokkelere Pájèla, det er noe som er lett og godt for meg Mmmm Min eneste “Jobb”
i dag er at eg skal lage litt glasur å ha på noen kanelsmurrer, Jepp, siden eg lager den BESTE glasuren her i huset er det en selvfølge at eg trør til hehe Eg bruker 1 eggehvite/melis og sitronsaft 🙂
Den blir skikkelig snadder kan du tro 🙂

På strikkefronten nærmer eg meg ferdig! Startet på nr 5 i går kwell og er halvveis så den blir ferdig etterpå, deretter gjenstår det litt pynting 🙂 Mulig akkurat den pynten tar litt tid, har ikkje helt sydd så mye med paljetter før så det er ikkje godt å si! Er eg heldig får eg tatt bilder i dag, hvis ikkje tar
me det i morgen- ikkje verre enn det, men eg er noe annige nå altså!

På tide å få på seg KoseKlær!
Har du skiftet allerede du??

NYT DAGEN OG FINN
PÅ NOE SKIKKELIG GØY!

 

 


 

Følge meg gjerne på SnapChat: vibbedille
eller på Instagram: vibbedille

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #sweaters #mønster #ull #høst #fall #vinter #winter

0 kommentarer

Siste innlegg