DE 3 FØRSTE FAVORITTENE


Lanja Sámsdóttir

I 2007 ble eg medlem av Ravelry, et nettsamfunn som flommer over alt mulig innen mønster
og oppskrifter, hvis du fortsatt ikkje er medlem ja så er det virkelig noe eg anbefaler! Da eg ble medlem fikk me et nummer og et estimert tidspunkt når man ville få tilgang, ja du ser det at PÅGANGEN var ENORM og man måtte vente en ganske god stund og me gikk rundt i en evig *VenteRus* haha

Da eg endelig ble medlem gikk det en stund før eg begynte å bli aktiv, helt ærlig så var det lite eg skjønte hehe Ganske fersk i PcGamet på den måten, men etter hvert fant eg da ut at man kunne FAVORISERE prosjekter og det skjøt virkelig fart altså!

Da eg satt her med kaffien min fikk eg det for meg at eg skulle sjekke STARTEN på min RavelryKarriere *ler* og dette er de 3 FØRSTE prosjektene og oppskriftene eg Snappet til meg,
og vettu? De er like aktuelle i dag som da, syns du ikkje det du også??

De vottene over husker eg at eg virkelig drømte om, men du vet, eg skjønte jo ikkje oppskrifta for den var jo på engelsk! Men er det andre boller og det er slettes ikkje et problem lenger
så nå har de virkelig rykket frem i køen!

 

 

MORS DU CHEVAL
Bildet over
Gratis Oppskrift

 

 

 



Foto: Margot Viste/ Design: Polly Outhwaite

Denne veske så eg for første gang i 2006 på en av kveldene på Strikkekafeèn eg gikk på! Ja eg har altså sett akkurat denne i RL, tatt på den og konkludert med at en slik, ja DEN må eg ha! Aner du hvor mangen ganger eg har flyttet den frem i Library`et på Ravelry?? Ja, senest nå i dag rykket den kraftig frem, så det er fortsatt HÅP- Så absolutt! Det er jo en SUVEREN strikke/garnveske 🙂

 

 

MY FRENCH MARKET BAGS
Gratis Oppskrift

 

 

 


Andrea Mantler

Dette har eg faktisk halvferdig i en kurv under hyllene inne på Garnrommet…..en skam…..

COLOR ME
Gratis Oppskrift

Denne måneden har eg vært 9 år på Ravelry, enn du da??
F.eks: Hvor mangen prosjekt har du under Favoritter??

Eg har i grunnen gått fra å “Favorisere” til å kjøpe oppskrifter og samle på de i Library!
Ja det ligger i grunnen ganske mange begge plasser….Jammen godt det er elektronisk *ler*

* * * *

Akkurat i dette øyeblikk sitter eg å bekjemper en kwil…..ja øyelokka siger ganske fort igjen om eg ikkje følger med, men eg har liksom ikkje lyst å “kaste bort” tide på å sove, ikkje nå! Er akkurat ved startstreken på paljettsyinga! “WRÆL” det er søren ikkje bare bare skal vites! Ikkje vet eg OM det blir fint en gang, må liksom bare prøve meg frem….ZZzzZZzz……UPS! Der blunda eg gitt!!!

Det er i grunnen ganske fælt det der når øynene bare glir igjen og du kjenner at søvnen er Rett DER liksom, ja hadde eg lagt meg ned så hadde eg sovnet PANG!! Er akkurat ferdig med Nr 5 så nå er altså målstreken rett foran meg og da har eg egentlig ikkje TID til å sove ser du….men eg vet ikkje om eg klarer å fokusere nok til å kunne ta bilder en gang så eg tror eg ferdigstiller 100% i dag
og satser på skikkelige bilder i morgen i helt våken tilstand!

Kanskje eg bare kan skli litt bak med stolen her, bare sånn litt, ja bare sånn at eg egentlig er tilgjengelig mens eg tar en vandretur i drømmeland? Det er jo innafor, ikkje det?? Da kan eg bare skylde på at eg ble trøtt av sola som stikker inn her hihi

Tror faktisk eg bare gjør det eg, skal prøve å drømme litt om ting som fasinerer meg,
hva fasinerer deg?? Noe du virkelig syns er helt frydfult? Eller sånn skrekkblanda fryd??
Hva tror DU fasinerer meg?? Tror ikkje du klarer å gjette det hihi

KOS DEG OG HA EN
FORTSATT HERLIG LØRDAG!

Go`klem fra ei meget søvnig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #Knitting #votter #mittens #markedbag #blanket #teppe

0 kommentarer

Siste innlegg