WOW! EXTREME STRØMPER!


Foto: happay/ Design: Kirsten Hall

Du snakker meg om å ha KUNST på beina, ja for dette er virkelig kunst altså! Tror man må bruke MAGISKE strikkepinner for å strikke noe slikt! Ble totalt slått ut og lammet da eg så de, det er nesten så eg må kjøpe oppskriften bare for å finne ut hvordan i granskauen disse strikkes! Det er noe av det mest FANTASTISKE eg noen sinne har sett! Hva syns du?? Ikkje sant dette var flott??

(Sorry Liv, ja hvis eg nok en gang velta deg av pinnen *ler*)

 

 

CUSHY CABLES BRIOCHE SOCKS
Bildet Over

 

 



Kirsten Hall

 

FAR INTO THE FOREST

 

 



Kirsten Hall

 

ROLL THE BONES

 

 



Kirsten Hall

Vettu? Eg har hørt rykter om at Julemarsipanen ALLEREDE er i enkelte butikker så da satser eg på at det er greit med noen Julesokker!?? Ja, HALLO, om du skal strikke en til Jul i år kan det være greit
å komme i gang slik at du har god tid, ikkje det?? Disse ser jo skikkelig gøyale ut da!

Kanskje du har et lite barnebarn som du kan gi dette til i Kalenderen? Ja eller en niese/nevø?
Det er jo en flott gave og så kan Julenissen selv fylle den på 1.Juledag 🙂

 

 

SPINDLEKNITTER`s
Gratis Oppskrift

* * * *

Tenk du, i dag sto eg opp ganske tidlig! Før halv 8 faktisk! Jr skulle bare sykle ned på skolen for registrering i dag for han skal jobbe hjemme så da tenkte eg at Ali kunne sove for en gang skyld 🙂
Jr og de har prosjektdager og han jobber med TaeKwon-Do og skal sitte å redigere film og bilder hele dagen og da fikk han lov å gjøre dette hjemme. I morgen er det presentasjon-Spennende!

 


Dette bildet tok eg ca 1 time etter at eg sto opp, så ja, eg var ganske tidlig våken og oppe 🙂
Blir strålende vær i dag også, her da eg var på terrassen var det kun 4 gr! Brrr

Ali skal servere kjøttsuppe i dag og mor mi kommer for å spise så eg satser på en positiv og rolig dag! Trenger iallefall ikkje “slite” meg ut med tanke på at eg skal på Sus i morgen hehe Mulig eg må ha meg ein kwil i ettermiddag hehe Neida, satser på en rolig strikkedag haha

Før eg kler meg etterpå skal eg prøve genseren eg holder på med for eg syns den ser lang ut??
Ja eg vil ha den nedenfor rompa og eg håper det ikkje er så mye igjen! Ellers er eg ganske så giret på det der Alpakka lageret mitt!! Har virkelig lyst å ta ALT inn i stua og bare strikke vilt og hemningsløst
i alle fargene på en og samme gang! Tro hvordan DET kunne ha blitt!?? Mmmm tenk deg en genser
i Tynn Alpakka, KUN sånne smale striper i masse forskjellige farger?? Tror faktisk DET kunne blitt ganske stilig!! Eller vettu HVA som hadde blitt tøft!??? Ååååå at eg ikkje har kommet på DET før! Selvfølgelig så eg jo ha en stripete Still Light Tunic!! Har allerede 3 stykker, men ingen i stripet!
Det beste?? Trenger KUN max 12 nøster(XL) eg trenger 10 siden eg strikker i M, men eg kan bruke små nøster og enda flere farger!! ÅÅååå nei nå KLIKKER det snart HAHA Bare for å klare å roe meg ned må eg inn å sette sammen en kurv, bare for å være på den trygge sida! Skjønner du problemet??

Å hekkan, koffor sa eg det??? Nå spinner eg helt rundt her i stolen!!! Nei nå må eg SERIØST ta å se hva eg kan få til, ja eg ble helt ekstatist!!! Fortsettelse følger…….
 

 

 

KOS DEG OG HA EN
NYDELIG DAG!

Husk: DU betyr MYE <3 

Go`klem fra ei VILL Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #extremesocks #sock #socks #magicsocks #oppskrifter #kunst

0 kommentarer

Siste innlegg