ENKLE OG DEILIGE LUER I STRUKTUR – JULEGAVETIPS!


Tincan Knits

Dette er virkelig noe god luer, de er enkle så hvis du er fersk i strikkefaget er det bare å hive seg med.
Trenger ikkje avanserte teknikker til for å få flotte strukturluer ser du 🙂 Du kan velge om du lager dusken selv eller om du syr i en fjuskepels dott- DET kan jo faktisk bli prikken over I`en 🙂
Luer er også kjekke gaver å gi bort, siden det også er kjapt å strikke får du her noen
rimelige og herlige Julegaver 🙂 Go For IT!

 

 

BUMBLE
Bildet Over
Str Newborn – Large

 

 

 



Tincan Knits

 

CLAYOQUOT TOQUE
Str Newborn – Large
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 



Tincan Knits

 

APPLE PIE
Str Baby – Large

 

 

 



Tincan Knits

 

BARLEY
Str Baby – Large
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 



Tincan Knits

 

STOVESTOP
Str Baby – Large

 

 

* * * * 

Sitter i grunnen bare her å venter på at Jr skal komme hjem, for da skal eg legge meg å sove en stund! Vil helst være våken når han kommer sånn at me kan snakke litt først, Ali la seg da me kom fra sykhuset for han hadde ikkje lagt seg ennå hehe Dessuten er det litt trist å komme hjem til en sovende hus syns eg 🙂 Sliter litt med å holde meg våken, ja det ble ALT for sent i går kwell! Som eg fortalte så startet eg på forhøyningen i nakken på Still Light og det er best å gjør den ferdig før eg stopper 🙂

Nå er eg iallefall sving med å strikke rundt og rundt og eg kan starte på stripene 🙂 Et lite tips til bare: Når du har strikket vrangborden i halsen og skal starte på forhøyningen, bruk sa SAMME farge hele tiden (Ja om du skal ha striper iallefall) Grunnen til dette er fordi om du bytter farge etter vrangborden vil den ene stripen bli veldig bred siden du strikker frem/tilbake kun på baksiden. Eg brukser samme farge som sagt for eg syns det bli mye finere 🙂

Men ok, Ja, nå har eg vært hos NyreSpesialisten igjen og eg vet ikkje OM eg er noe klokere??
Tror i grunnen ikkje han heller er det hehe Prøvene eg tok forrige uke viser at eg av alle ting er DEHYDRERT!!! WHAT!?!?! Eg drikker ganske mye vann (anbefalt dose på ca 1 l vann) utenom kommer jo andre drikker som f.eks kaffi og annen leskedrikk. Legene ADVARER på denne VannTrenden, folk hyler nedpå 2-3 liter vann til dagen og så kommer alt det andre utenom,
DA blir det for mye! Men eg må altså øke på + at kroppen min ikkje EIER saltstoffer, dette kan skylles diverse årsaker som at det bla kan være nyrene sin feil. Det viktigste er at det ut
i fra prøvene IKKJE er noe galt med nyrefunksjonen. Men vondt i “ryggen” ja det har eg virkelig…

Eg har arvelig noe høyt kolesterol og medisinen hjelper ikkje så nå skulle han søke om eg kunne få innvilget Høykonsentrat av Omega fettsyrer. Dette er visst Uløselig dyrt da det ikkje dekkes av Egenandelsordningen så eg håper jo eg får det innvilget for det er verdt å prøve 🙂

Men Okke som så blør nyrene mine…..av en eller annen grunn, hadde noe forhøyet verdi på Hvite Blodlegemmer, MEN det kan også skyldes at eg hadde munnsårutbrudd den dagen prøvene ble tatt!
+ at han som tok prøvene av meg på torsdag IKKJE hadde fått nok blod til alle prøvene så det var en del svar me ikkje fikk…..han sa til meg på torsdag at han HADDE fått til alt som trengtes….Hmmm
Neste gan skal fastlegen min ta prøvene for han vet hvor han skal stikk!

Nyrebiopsi er også satt litt på vent, fikk ei ny bunke med prøver som skal tas og eg får tilsendt ny time på nyåret – SÅ Ja, en NY runddans er så absolutt satt i sving! JuHuuuu – NOT!

Jaja, hva skal vel en stakkars gjøre?? hehe
Joda, strikke videre og tenker POSITIVT!

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN ETTERMIDDAG!

Ps: Nyt dagen litt extra om den er fin!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #luer #hat #oppskrifter #julegavetips #nybegynneristrikking

2 kommentarer

Siste innlegg