HØSTENS GO`BITER


Kalurah Hudson

Nå er eg overbevist om at underbevisstheten min “jobber” helt på egenhånd! Eneste logiske forklaring eg har når du ser hva eg stupte rett oppi da eg våknet! ÆDDE MULIG!?? Vettu hva eg OGSÅ kom på!??? EG har noe ANGORA garn liggende i akkurat disse fargene! JABBADABBADOOO!
Tenk at kunne GLEMME det!

Skal søren meg ta å rote frem de nøstene, hvis eg husker rett så ligger de rett ute på gangen oppi en kurv der! Akkurat så eg føler at eg nylig har sett de! TENK hvis eg i det minste har nok til en lue?? Hmmmmm må stikke å sjekke etterpå for nå ble eg fullstendig gira! Eller kanskje det er litt dumt??
Ja om eg finner det garnet mener eg….kan seriøst skape alvorlig problemer her i kurvene
min om du skjønner……*Fortvilet*.…..NOT! I LOVE IT!!

Nå håper eg iallefall at DU koser deg med disse Go`Bitene! IKKJE ta det så tungt at de er på engelsk, la dette bli en lærerikt utfordring i løpet av høsten, ja rett og slett kast deg over en engelsk oppskrift
og la det stå til! Eg er SIKKERT på at du klarer det 🙂 Lykke Til <3 


 

MIRKWOOD
Bildet over
One Size

 

 

 

 

Kalurah Hudson

 

MIRKWOOD MITTS

 

 

 



Kalurah Hudson

 

AUTUMN DREAMER HAT

 

 


 



Kalurah Hudson

 

AUTUMN DREAMER

Jammen ble eg ikkje forelsket i mer enn EN av disse designene, Hmm, javel, ok, det er ikkje så mye annet å gjøre enn å bare skrive de på lista og la det stå til 🙂 Er jo gøy da, spesielt siden eg VET
at DU lider av nøyaktig den samme syka! *ler*

* * * *

Våknet i morges av en vanvittig PIPING, ja sånn langt “der borte” liksom, etter hvert måtte eg bare stå opp samtidig som eg forbante den naboen som garanter hadde glemt alarmen sin og latt vinduet stå åpen….Da eg kom på kjøkkenet hørte eg det enda bedre og vel inne i stua måtte eg nesten holde meg for ørene….og DER lå søren meg SYNDEREN! Min EGEN mobil…..*Typisk*

Hadde i grunnen ganske vondt i hodet da eg sto opp og var/er sikker på at det gjerne er en migrene på vei, stiv som en stokk i nakken og bølgende kvalme er typiske tegn. Ble sittende å kna meg selv
i nakken og plutselig hørte eg et “knepp” i nakken og trykket i hodet sank! Tro om eg traff et TriggerPunkt?? Men fy søren eg ble skikkelig sløv etterpå og hodet er ikkje helt optimalt så eg vurderer i grunnen å legge meg litt igjen, ja, håper på at eg klarer å sove det av meg i løpet av et par timer…..?
Håper virkelig det er SÅ lett, som eg har nevnt tidligere så har eg GLEDET meg til middagen i dag!
Den kan eg i tilfellet fortelle deg om senere 🙂 JAMMY!!!

KOS DEG OG NYT
EN DEILIGE DAG!

 


Visste du at TID er PENGER??

Go`klem en Vibbedille i litt villrådet 🙂 
 

#strikk #strikking #kalurahhudson #luer #sjal #pulsvotter #oppskrifter

2 kommentarer
    1. Lisbeth: Utrolig merkelig for den var gratis i går da eg fant den! Mulig det bare var et tilbud med en gang den kom ut. Beklager, men takk for at du ga beskjed 🙂

Siste innlegg