OKTOBER ER ROSA!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Kate Lonsdale

Oktober er måneden hvor me skal strikke i ROSA, Oktober er måneden hvor man bærer den Rosa Sløyfen i sympati for alle de som kjemper og ikkje minst for alle de som tapte kampen…..
Oktober er måneden hvor man TENKER, ja tenker på hvor heldig man er som
så langt har gått klar STYGGEDOMMEN!

Målet med Rosa sløyfe er å vise solidaritet med brystkreftrammede, spre informasjon
og øke kunnskapen om brystkreft samt å støtte brystkreftforskning.

Eg er blant de heldige og har til nå iallefall sluppet unna, MEN eg kjenner flere som har eller har hatt brystkreft og eg har mistet for mangen – Det er grusomt å se hvordan brystkreft, eller kreft generelt endrer et menneske. Det er uholdbart å se en du er glad i bare visne hen, men det er en fantastisk følelse når man ser kamper blir vunnet og man overlever! Derfor er det så VIKTIG at ALLE bryr seg,
ja at ALLE støtter opp om Kreft slik at det kan forskes og at HÅPET om å løse den Mørke gåten en dag kan oppfylles! Ikkje minst er det på tide at ALLE får den behandlingen som kreves,
klasseskille er uhørt og iallefall når det kommer til forskjellsbehandling
i det å overleve en dødsdom! Det burde virkelig ikkje skje!

Gjør det DU kan og delta på DIN måte!
Har du muligheten så kan du bli
MEDLEM I KREFTFORENINGEN i dag!

 

 

 

BREAST CANCER RIBBIN SCARF
Bildet over
GRATIS ved bruk av Koden *CURE2016* i hele oktober

 

 

 



Bitta Mikkelborg

 

SLØYFER I ROSA
Norsk og Gratis Oppskrift

 

 

 



Lisa Lloyd

 

PINK RIBBONS SOCKS
Gratis Oppskrift

 

 

* * * *

Endelig er dagen her og eg skal til FRISØREN! JuHuuu, det er ikkje før kl 15 så eg har god tid.
Det er tid for litt LUKSUS hos Floke Frisør inne i Stavanger! Det meldt full sol og 10 grader så hvis eg tar på en god jakke kan det blir riktig så fint i by`n. Skal innom Husfliden å ordne noe garn til mor mi, men ellers tar eg det HELT kuli på den fronten altså 🙂 Lommeboka hyler NEI! Da er det best å lye!

Hvis det ikkje blir for sent (Les:mørkt)så tar eg en tur i parken for litt bilder – Alltid like flott der!
Skulle ønske at gutta mine kunne blitt med….ja for da kunne eg jo blitt med bildene *ler*
Jaja eg skjønner jo det da, ja at de ikkje gidder å valse rundt i by`n i 2-3 timer, men men
Det var den venninna eg skulle hatt hehe Ja som kunne ha Joina meg en tur til frisøren

Men Ok, nå skal eg strikke litt før eg steller meg og får på meg KLÆR, tror ikkje eg går i KoseKlær nei!

 


KOS DEG OG HA
EN ENESTÅENDE DAG!

 

 

Go`klem fra ei GLAD Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #rosasløyfe #kreftforening #cancer #pink #brystkreft #oktoberrosa #strikkeoppskrifter

1 kommentar

Siste innlegg