KJOLE OG KÅPE TIL FLOTTE HØST OG VINTERDAGER

Justyna Lorkowska

Åååå tenk deg denne i ANDES, Mmmm det måtte jo vært helt himmelsk herlig! Er i grunnen litt merkelig for det er stort sett bare på Høsten og Vinteren eg bruker lårkort, burde jo egentlig vært på sommeren da, men nei! Liker nemligen ikkje å gå med nakne ben, men lårkort med tjukk ullstrømpebukse er tingen for meg. Denne kåpen hadde vært helt PERFEKT til min lille samling av lårkorte kjolen (Som faktisk øker om dagen hihi) Det er behagelig å gå med +
man er litt kledd både til hverdag og nesten en fest 🙂

 

THE BIG CABLE
Bildet Over
Opp til 129 cm i brystvidde

 

 

 

 

Justyna Lorkowska

 

HANKE DRESS
Opp til 130 cm i brystvidde

 

 

 


Whiteberry/ Design: Justyna Lorkowska

 

ATTABOY CARDIGAN
Opp til 122,5 cm i brystvidde

 

 

Ble til at eg Znappet med meg disse oppskriftene også….ja ALLE 3! Typisk meg! Er liksom så redd eg skal glemme de ut og da er det like greit å ha de i egen mappe 🙂

Nå om dagen er det jo PERFEKT vær til slike antrekk og me må virkelig bare nyte det for før me vet ordet av så ramler vel snø og sludd over oss! Da er det best å bare pakke seg inn i en Parkas og løpe mellom gjøremålene man måtte ha ute! Sjøl så har eg lett for å bare pakke meg inn i et teppe og heller nyte alle type vær fra innsiden av ruta 🙂 Da fryser man iallefall ikkje *ler*

Men nå skal eg straks stikke så eg får ta på meg skoa!

HA EN FLOTTERS
ETTERMIDDAG 🙂

Go`klem fra ei noe Yr Vibbedille 🙂
 

#strikk #strikking #knit #knitting #ullkjole #dress #coat #ullkåpe #strikkeoppskrifter

2 kommentarer
    1. Skummelt, skummelt. Ja å gå innom bloggen din altså. Altfor mange fristelser. The big cable falt jeg fullstendig for. Tror jeg må ha med meg den altså. Begynner å bli en lang “to do” liste her nå. Og så har jeg mange barnebarn som jeg strikker til. Hmmm… tror jeg må omprioritere litt her altså. 😉😂

    2. Jeg laster ikke ned så mye mønster lenger for jeg har innsett at jeg ikke har sjans til å strikke alt i min levetid. Strikker imidlertid for første gang i Andes, en genserponcho, og det var et deilig garn å strikke med, så kåpen blir nok neste prosjekt. Tusen takk for alle de flotte linkene du legger ut. 👍🏻👍🏻

Siste innlegg