VOTTESESONGEN STÅR FOR DØR


Kirsten Kapur

Brrr ja det er nesten så me kan begynne med votter NÅ! I går da eg dro hjem fra by`n i 18 tiden kjente eg at det ble virkelig kaldt når kwellen kom og sola forsvant! Da eg senere satt her å strikke hadde eg skyvedøra litt åpen og det var NESTEN så eg fikk naglebet, 4 grader er ikkje mye å gå i taket av!

Nå er eg så heldig og har de siste årene fått en del votter i gaver, ja fra flere av dere som leser her inne faktisk så eg er ganske godt rustet til vinteren. Liker veldig godt votter for det er så mange flotte, ganske høyt på lista står Selbuvotter, har strikket en del, men tror du eg har beholdt noen?? NEI! Sjiraffvottene eg viste her om dagen, DE skal eg ha selv! Ikkje noe snikksnakk en gang 🙂
Liker også veldig godt
Hadeland Vottene og ikkje minst digger eg Paradoxical Mittens
(Har strikket de selv, men trooor du ikkje eg solgte de?……Angrer hehe)

Har jo selvfølgelig nok en gang ramla midt oppi det så vottene over her er så absolutt på lista,
var skikkelig tøffe de! + eg likte veldig godt de på bilde nr 3! Håper du fant noen favoritter du også?
Nå er det meldt NATTEFROST så votter er absolutt på plass når bilen skal skrapes 😉

 

 

MOD
Bildet Over

 

 

 


Kirsten Kapur

 

KANAGAWA MITTENS

 

 

 


Kirsten Kapur

 

METASEQUOIA

 


Kirsten Kapur

 

REYKJAVIK

 

 

 


Kirsten Kapur

 

FURROW

 

* * * *

Før eg nå svinger meg med strikketøyet og tar dagen helt med ro skal eg en tur bak blokka og opp
i skogen sammen med Ali, har nemligen en del bilder som må tas så nå kan du bare GLEDE deg! Jepp, det blir en gøyal GiveAway om en stund og DU har muligheten til å vinne noen flotte saker 🙂
Må bare få i meg en anseelig mengde kaffi først! hihi

NOK en gang er det Lovely Planet som stiller som sponsor av Premier og eg er evig takknemlig for fy søren hun har MYE flott! ALT er laget for hånd og det er en ære altså 🙂 GLEDER meg 🙂

Nei, da er det på tide å få på strømpebuksa og litt finstas 🙂
Tastes Snart igjen!

KOS DEG SÅ LENGE!

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Ivrig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #votter #knit #mittens #cold #winter

4 kommentarer
    1. Så flotte votter, smiler frå øyra til øyra.. God tur i skogen, gler meg til å sjå bilda 🙂 klem frå Marta Kristin

    2. Har ikke vært inne her før. Flotte de første vottene du viser. Kan en kjøpe mønster ?

    3. Elisabeth Paus: Bare klikk på linken under bildet (Uteheva skrift/navnet på vottene) så kommer du dit du kan kjøpe mønsteret 🙂

Siste innlegg