JUL – GRATIS FØRJULS KOS

Woolly Wormhead

Eg ELSKER Jule og alt den medfører, kunsten er å ikkje bli stresset! Da trenger du noe enkelt og koselig å dulle med i tiden FØR Jul, ja så kan du pynte med det etter hvert 🙂 

Disse små luene kan du pynte med på bordet, treet eller bruke de til egga på Julefrokosten 🙂

 

MINIKINS
Bildet over
Norsk Gratis Oppskrift

 

 

 


Lene Luther

Slike nissebarn er veldig enkle og relativt kjappe å strikke, absolutt noe for deg som er nybegynner 🙂
Eg har strikket MANGE, ja eg strikket til oss + opp til flere gaver

 

NISSEBØRN
Dansk Gratis Oppskrift

 


Slik ser mine ut som eg strikket i 2005, derav elendig bildekvalitet!
Takk og pris for utviklingen 🙂

 



Hanne Pjedsted

PYT OG TYT
Dansk Gratis Oppskrift


Rauma Garn

JULESTRØMPE
Gratis Norsk Oppskrift

 

 



Roswitha Mueller

QUICK AND EASY CHRISTMAS ORNAMENT
Dansk Gratis Oppskrift

* * * *

Åååå du Hildrandedu det var ISKALDT i dag! Den der vinden var det ikkje mye varme i skal eg si! Men eg fikk det eg trente + en del kubbelys på Nille 🙂 Må jo ha noe å varme meg på hehe

Har pakket meg inn i dyna her i Go`stolen og skal bevege meg minst mulig, Hallo liksom, eg vaska DOEN i dag + eg rydda på kjøkkenet + det gikk i ETT i går og på onsdag! Da trenger eg litt lading 🙂

Tror rett og slett eg bare skal kose meg med Still Light i dag så kan eg heller starte på noe Oransj
i morgen, fredag og NYTT prosjekt er jo etter hvert blitt en slager 🙂

KOS DEG OG HA EN
FIN ETTERMIDDAG 🙂

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #julestrikk #jul #christmas #kosestrikk #x-mas

2 kommentarer
    1. Brrr. kald vind her også. Glemte at høsten brått hadde kommet så jakka var alt for tynn. Oppdaget ikke det før bilen var parkert og ærend sto for tur. Ikke kjøpesenter- tur, men gågate. Satser på å tine i løpet av ettermiddagen. Nå trenger jeg noen krus sterk kaffe.
      Synes nå TYT og PYT var søte jeg da. Ellers så bør jeg vel lage en julestrømpe i år. Har en egenkomponert variant med fletter men er ikke motivert for å strikke den. Men regner med at Knerten må ha lik som Prinsesse Barnebarn, så det er bare å håpe på at mor er enig i at han er for liten i år også. Men tviler stekt.
      Klem fra Liv

    2. Det er så koselig å følge bloggen din . Har fulgt den i over et år nå tror jeg. Du er en gledesspreder 😀😀Skjønner ikke at folk ikke kan la være med å skrive sute kommentarer! Feige er de,de hadde nok ikke turt å si dette til deg face mot face. Stå på Vibbedille ,du er best!! Hilsen ei som ønsker deg og familien din alt godt. Hev deg over skitsnakket !! Klem fra piltus

Siste innlegg