5 HELDIGE VINNERE – GRATULERER


Da var jammen tiden inne gitt, 5 vinnere er blitt kåret og lekker gave fra
Lovely Planet skal sendes
hit eller dit. Kryss fingrene så kanskje en av disse er nettopp deg??

Hver Vinner får hver siden liten Veske/ Pung + et filtet hjerte med nål, fin til jakken,
genseren eller f.eks ei veske 🙂 Eg har mitt på kosegenseren i dag 🙂 

Eg skal sende en gave til:

-RANDI (randi67)
-VENKESTRIKK
-HEGE (hege_anita)
-HELGA E (helga_elisabet)
-MARIT K GJERDE (sofie1pus)

GRATULERER så mye til alle 5!

Siden det var kun en av dere som hadde link måtte eg legge en bit av mailadd deres i en () slik at riktig vinner skulle oppfattes 🙂 Er i grunnen en del med det samme navnet ser du 😉 


Det eg trenger fra dere er adressen deres slik at eg i neste uke kan stikke innom Postkontoret 🙂
Send meg en
MAIL så skal eg få det avgårde 🙂

Sånn nå kan eg kose meg videre her i stolen ser du, har nemligen startet på en NYTT prosjekt-IGJEN! What to do lissom!?!?! hihi

Begge gutta mine står nå på kjøkkenet og roper PIZZA!!!! Ergo må eg stikke å få i meg en matbit,
men frykt intet, me skravles litt senere, har nemligen noe å vise deg JuHuuuuuu

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FORTSATT FIN ETTERMIDDAG!

Her har det skyet til, blåser og er litt regn i lufta!

Go`klem fra ei sulten Vibbedille 🙂

#strikk #lovelyplanet #vinnere #giveaway #gratulerer

6 kommentarer

Siste innlegg