PERFEKT GAVE TIL EN BARSK OG TØFF GENTLEMAN


Solveig Heggvoll

Her har du virkelig prikken over I`en til Årets Julebord og andre festligheter! KUN en skikkelig mann bruke ei strikka tversoversløyfe! Regner jo med at du har en skikkelig mann så da er det bare å sette
i gang å strikke! Mulig eg må trø til selv også, ja selv om vårt Juleantrekk kun er pysj.

Hvis du ikkje har en mann i nærheten som kan brukes disse kan de også enkelt festes på en klemmeanordning og brukes i håret av både gutter og jenter, ALT er nemligen lov med ei slik flott sløyfe! Det som er om enda gøyere er jo at du kan i tillegg til ei oppskrift bruke din egen fantasi
og lage det mønsteret du måtte ønske 🙂

Èn ting kan me iallefall være helt enige om og det er at disse var skikkelig FESTLIG,
ja de er flotte også for de er virkelig fint laget 🙂

 

Solveig Heggvoll

Hvis du ble like tent som meg på ideèn så er disse oppskriftene NORSKE og det er fult mulig å få kjøpt de til kr 50,- Hvis du bare sender en mail til Solveig Heggvoll HER ([email protected]) så ordner hun resten. Du kan betale på flere måter, ja hun har både VIPPS, Mobilpay, bankoverførsel eller en direkte innbetaling og Mønsterheftet får du tilsendt som en Pdf – VELDIG ENKELT!



Solveig Heggvoll

Inntekten av dette Mønsterhefte salget går uavkortet til PLAN SIN JULEINNSAMLINGEN 2016
for å hjelpe Etiopia i Sultkatastrofen! Dette vil da si at mange kan altså bli glade, DU fordi du får noen skikkelig gøyale oppskrifter, en mann som får den flotteste sløyfa i by`n og ikkje minst de som virkelig trenger hjelp! Dette er jo rett og slett bare Vinn Vinn 🙂 

 

Årets juleinnsamling går til sultkatastrofen i Etiopia. 10,2 millioner har mangel på mat, 435 000 barn er akutt underernærte og mer enn 5,8 millioner har behov for nødhjelp i form av mat, rent vann og andre sanitære tjenester. Innsamlingen baserer seg på salg av strikkemønster og ferdig strikkede produkter. 

Det er altså også mulighet for å kjøpe ferdig strikka sløyfer. Du kan jo ta å sjekke ut FACEBOOKSIDEN og se litt nærmere på det, ikkje sant? Der vil du også finne noen gratisoppskrifter. Det skal eg gjøre for eg elsker sånn dill og morsomme ting 🙂 Ekstra gøy er det når det
er en GOD tanke bak det hele 🙂

Setter veldig pris på om du bruker et øyeblikk og DELER dette videre 🙂

 

* * * *

 

Jadda, da har eg vært ute i regnet! Måtte jo på med regnfrakken, en kjapp tur på sjappa her nede for deretter å plukke opp Jr på skolen. Siden Ali laget DEN herlige middagen i morges var det bare å sette seg til bords da me kom hjem JAMMY! Kafta Potata ER skikkelig GODT! Ja eg kan komme med en oppskrift 😉 Ali sover nå så eg får tyne den ut av han etterpå 🙂

På Rema hadde de fått inn de bittesmå mandarinene og DET måtte eg bare ha! Nå har eg digget
og kost for Jr og han fikk en boks PEPPERKAKER hehe og mandariner! Slapp av, pepperkakene er fra Priskrigen i fjor jul hehe De er akkurat like gode og fungerer helt suverent til litt tirsdagskos 🙂

Selv om eg satte på en maskin med håndklær for en stund siden skal eg utføre minst mulig bevegelse
i dag, har nemligen planen om å gjøre et godt rykk fremover på Still Light OG sjalet! Er snart klar for kanten på det da så en del har eg fått strikket 🙂 Mmm blir så herlig atte 🙂

Men da får du kose deg og ha en Herlig ettermiddag!

 

 

NYT DEN!

 

 

 

Go`klem fra ei Vibbedille i KoseModus 🙂

#strikk #strikking #perfektejulegave #julegavetips #planjuleinnsamling2016 #sløyfer

3 kommentarer

Siste innlegg