DÅNELEKKERT FRA PURL SOHO


Purl Soho

Mmm denne kunne eg tenkte meg, i akkurat denne fargen eller lys grå, eller kanskje hvit??
Aaaaa NYDELIG er det uansett og at den strikkes i Kasmir er som musikk i mine ører! Fy søren altså! Ja det er så pass at den seilte HELT oppi toppen på DÅNE-Lista mi 🙂 Ka syns du? Lekkert ikkje sant??

 

BOTANICAL YOKE PULLOVER
Bilder over
Opp til str 48″
Nytt mønster nå i oktober

 

 



Purl Soho

 

TWISTED RIB PULLOVER
Opp til str 51″
Strikkes Top/ Down
Nytt mønster nå i oktober

 

 



Purl Soho

TOP-DOWN TURTLENECK CARDIGAN
Opp til str 52″
Mønster er far 2015

Den siste her har eg hatt på lista siden den kom ute, Mmm den ser så skjønn og god ut!

* * * *

Eneste turen ut i formiddag ble en tur på Posten og Butikken, Ali han gikk å sov haha Nå er de 5 små veskene sendt til sine vinnere 🙂 Kommer nok frem i morgen eller på fredag vil eg tro 🙂

Men NÅ derimot har me vært på en liten tur! Av alle ting hadde me gått tom for kaffi, ja det var t.o.m tomt på boden så det var litt sånn panikkartet tilstand kan du si, dermed ble det en liten loffetur 🙂
Er faktisk ganske mett også for eg svingte litt sånn skikkelig kveldsmat da me kom hjem, for meg er det bløtkokt egg, rista skive m/jorbærsyltetøy og 1 kokos yoghurt 🙂 Det gjorde godt i magen 🙂

Jr er ute å spiller fotball med noe kamerater, ja han kom hjem med til 5`ere i dag! JuHuuu
En i Naturfag og en i Matlaging 🙂 Neimen ikkje verst det altså *Stolt* Må bare fortsette sånn 🙂

Om en stund rusler eg nok i dusjen og får på pysjen for så å ta en TIDLIG kwell i stolen slik at eg virkelig får gjort en skikkelig innsats på Strikkeprosjektene mine 🙂 Trenger det nå!

KOS DEG OG HA EN FLOTT
OG HERLIG KWELL 🙂

Go`klem fra ei fornøyde Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #genser #pullover #purlsoho #lekkert #nydelig

0 kommentarer

Siste innlegg