LANG OG HERLIG VINTERJAKKE I ULL

Regina Moessmer

Nå har eg styrt ganske så lenge med å virkelig jakte på den PERFEKTE lange jakken og eg znapper til meg ALLE eg syns er noe så nå mister eg snart oversikten skal vites! Har hørt så mye godt om det HEXA garnet, noe som har erfaring med det når det kommer til lange plagg? Ja om det siger f.eks? Det er jo det verste, ja og om det blir slapsete…..Vil i grunnen ha en litt stødig/fast halvtjukk jakke
(MAX pinnenr 5) som går litt sånn over knærene, dvs den skal passe flott til alle de nye minikjolene eg nå har fått i garderoben min. Det ser så herlig ut og ha en slik på seg, træ ei lue på hodet og surre et stort sjal rundt halsen! Du ser det, EG har bestilt den perfekte vindstille vinteren slik at eg
kan bruke en slik jakke UTEN regnfrakken over der igjen! Mmm NYDELIG!

Hørte forresten på Værmeldingen i dag at det ALLEREDE nå snakkes om at me visstnok skal få en fin og HVIT Jul i år! Høres jo helt HIMMELSK ut! Alt annet en slaps og IS er kjærkomment!
Perfekt for meg er litt snø, SOM LIGGER I RO, vindstille og extra flott om det også er sol,
men det får jo være måte på å kreve! *ler*

 

LAMANI
Bildet over
Opp til str 48″
Ny nå i oktober

 

 

 

 

 

Regina Moessmer

POLAR COAT
Opp til str 47″

 

 

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Regina Moessmer

SHAI COAT
Opp til str 51″


 


 

Jennifer Pionk

MÅTTE bare ta med denne! Skamherlige + den er Heklet!
Dvs, her er det noe for alle 🙂

 

WOMEN`S HOUNDSTOOTH JACKET
Str XS – 2XL

 

 

* * * *

Har i grunnen vært ganske bra vær i dag, ja me snakker ganske mye sol faktisk! Likevel har eg sittet her med dyna rundt meg, føles ut som eg er borti litt feber? Er ikkje syk altså, men tror eg IGJEN har fått betennelse i skulderen for den kan eg nesten ikkje bevege uten at det river skikkelig….Nå har eg hatt det av og på i noen år og sist runde nevnte legen at Nesten gang får me vurdere operasjon….
Tror muligens eg må få sjekket dette for eg føler det går bak i skulderbladet også, tok å skrev en HUSKELAPP til meg selv over HVA eg skal Ta Opp med han så i morgen DA ringer eg….JA eg må liksom alltid utsette det…..bare litt liksom hehe Skal bestille 2 timer hos han, en til de generelle kroppsplagene/resepter og en til rett over den 20. november for det som eg skrev i forrige innlegg!

Men er det middag! Etterpå skal me kjøre Jr på trening for så å kjøre vider til Sandnes og få i hus litt(mye?) grønnsaker! Herlig Herlig 🙂 Middagen i dag er forresten stekte fikskaker og en SKIKKELIG deilig KÅLsalat! Å du milde DET er snadder! MASSE hvitløk oppi kan du tro hehe *Stinbomber*

På strikkefronten skal eg sette armene på Still Light på en tråd! JuHuuu Her går det unna hehe

KOS DEG OG HA EN
FORTREFFELIG ETTERMIDDAG!

Husk: Minst èn Glede HVER dag!

 

Go`klem fra ei Godt fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #jakker #kåpe #coat #vinetjakke #strikkeoppskrifter

2 kommentarer
    1. Det så ut som skikkelig gode jakker:). Etter min erfaring siger både hexa og annen alpakka. Garnet er bare så nydelig, jeg kan bruke det på bar hud uten å klø:). Trikset mitt er å strikke på en pinne eller to mindre enn oppgitt og kanskje noe kortere enn jeg ellers ville gjort. Strikket meg en skappelgenser i originalgarn og pinnestørrelse, den begynte litt stor, rakk til nesten midt på lårene og endte opp under kneet:). Strikket en til i originalgarnet men en pinnestørrelse mindre enn oppgitt og den holder fasongen. Lykke til. Klem fra Merete

Siste innlegg