DA BLE DET HALLOWEEN DA!

Helt sånn ut i fra det blå i dag morges etter anseelige mengder kaffi og X antall røyk så tok eg ei halv vaskebøtte fatt, treiv en Ajax Spray og ei fille! Før eg rydda reint bordet kasta eg en passende duk på hurtigvask i maskinen! Deretter ble glassbordet gnikket reint, overflødige pynteting stappa i ei skuffe, puter ristet og støv ble blåst bort! Under tissepausen ble vask og kran på badet skylt rent og speilet ble blankt, på dette tidspunktet PLINGET hurtigvasken og var ferdig, slengte duken på bordet og den nyvaska Halloween pynten satt på plass! Da ramla denne skrotten ned for et blås i Go`stolen før
2 stappfull stativ i gangen ble bretta og rent sengetøy ligger klart til Ali og hans sterke armer!
Åååå di Hildrande DU men eg GLEDER meg til ei REN seng To Night! Uhu-u-u

Hvis du pynter til Halloween er det ikkje så mye som trengs hvis du ikkje liker å ta den helt ut!
På èn måte er eg litt sånn ANTI Halloween, men så lenge Jr syns det er kult syns eg det er koselig
å benytte anledningen til å få pynte litt extra. Det er mye fint å lage om du vil det og eg må jo si at oppskriftene eg har funnet er VIRKELIG flott! Skikkelig delikate, ja rett og slett NYDELIGE!


Lydia Tresselt

Eg har heklet noen av hennes figurer tidligere og de oppskriftene er rett og slett å DÅNE for altså!
De er enkelt å forstå, de er godt skrevet og figurene er rett og slett FANTASTISKE! Nå er du heldig for den over er her på Svensk og den under er på Dansk og det er jo sånn nesten norsk 🙂

 


LALYLALA 4SEASONS HALLOWEEN

Bildet over
Heklet

 

 



Lydia Tresselt

LALYLALA VLAD THE VAMPIRE BAT
Bildet over
Dansk Oppskrift
Heklet

 

 

 



Tatyana Korobkova

RED DEVIL DOLL
Bildet over
Strikket

 

 

 



Tatyana Korobkova

HALLOWEEN PUMPKIN DOLL
Bildet over
Strikket

De 2 siste oppskriftene over her finner du også i en ebook, da får du totalt
15 forskjellige Halloween figurer, ebook kan du kjøpe HER!

* * * *

I innspurten av vaske, pynte, rydde styret mitt kom Ali ramlende ut av senga og me rakk AKKURAT
å hente hjem HelgeKosen før Jr ble hentet på skolen, han kom rett i fra gymtimen og sto ute i shorts og……DUNJAKKE!! Han hutrer og frøs og syns me brukte så lang tid hehe

Ja det ble litt knapp handletid, men me rakk det akkurat hehe Etter at varene var pakket ut og resten av ryddinga ferdig fikk eg nå krøket meg inni dusjen å vaske håret! Bare DET er litt av et arbeid hehe Mens eg styrte med det svingte Ali litt middag, en enkelt så dann: Grilla kyllingkubber, pasta og salat 🙂

Noe som rett og slett irriterer meg er at eg noen ganger (SJELDENT!) må ty til en løgn når det er noe eg ikkje orker å gjøre! Ja når det ikkje blir vist forståelse for at EG faktisk har så vondt at eg ikkje orker, ja da må eg nesten bare LYVE for å ta hensyn til meg selv! DET er slettes ikkje greit!
I dag ble det en slik dag og det føles da slettes ikkje godt, men akk så nødvendig!

Vettu ka eg skal gjø nå?? HAHA Jo eg skal inn på Garnrommet og se om eg finner noe garn som kan passe til DENNE LUA! Ja eg har tenkt på den i hele dag så eg kommer ikkje utenom rett og slett!

Utover det så tror eg ikkje kroppen min har godt av noen form for bevegelse! hihi

 

 

KOS DEG MASSE
OG NYT EN EVENTYRLIG HERLIG FREDAG!

Go`klem fra ei noe oppgitt, men OPTIMISTISK Vibbedille 🙂

#strikk #heklet #knit #crochet #halloween #lalylala #design #lekkert #strikkeoppskrifter #hekleoppskrifter

 

3 kommentarer
    1. Godt du er i havn og bare kan glede deg til kvelden og natta. Finnes ikke bedre enn nytt sengetøy.
      Du den lua har surra hos meg også siden du la den ut. Den må jo være god på. Tror jammen meg at jeg skal la meg inspirere av den.
      God helg

    2. Tusen takk for den fine lommeboka og det søte hjerte som jeg fikk fra deg i dag 😊 Du må ha ei fin helg 💕 Klem fra Hege 🌸

    3. Hege: SÅ koselig at det falt i smak 🙂 Pungen er også ypperlig til smådill som me alltid må ha med oss sammen med strikketøyet 🙂

Siste innlegg