STRIKK DEG VINTERENS FINESTE LUE


Her for litt siden fikk eg jo et HASTE-Prosjekt til meg selv på pinnen fortere enn fort! Sånn er det jo når man blir stupende FORELSKET! Du formelig holder pusten (ELLER Hyperventilerer) når du kaster deg ut i jakten på det PERFEKTE garnet! Eg hadde noen alternativer i hodet, ja som f.eks ASK, men da eg dyttet hodet inn i lageret mitt fant eg noen nøster med Rauma 3 tråds
og det blir altså HELT perfekt-Iallefall til mitt hodet 🙂


Det var utrolig kjekt å strikke litt enkle fletter igjen, gikk som en drøm må eg si! Lua har splitt i nakken, ja nesten som ei kyse så den blir nok perfekt til meg og alt håret! I går kwell fikk eg strikket en god del på mønsteret, men i formiddag bestemt eg meg for at eg skulle RYDDE i minst 1 time før eg fikk lov
å sette meg ned med strikketøyet og løfter er til for å holdes 🙂

Oppskrift på denne lua finner du forresten HER!
 

Planen min i går var å få ALLE strikkekurvene inn i stua, men siden Ali sov droppet eg det.
Hvis eg skulle ha båret alt det inn så hadde eg vært kaputt etterpå,
dermed måtte eg finne på noe enklere……Ja som…….



…rotet på badet! Det lå GANSKE Mye klær her og 99.99% av det var mitt!
Var bare å sette i gang å sortere og få det bort! 



Det gikk ganske så radig å få bort klærene! SWOSJ så var det gjort!
Hvorfor har eg ikkje gjort det før liksom!?!?!



Deretter var det bare å VASKE! Ja eg vasket t.o.m nesten ALLE flisene! Eg rekker ikkje helt opp til taket så pga extrem høydeskrekk (hehe) overlater eg det og gulvene til han Ali 🙂
Ingenting dufter bedre enn et nyvaska bad!



Dette er VIDUNDERSVAMPENE! Nei eg har IKKJE vasket dusjdørene ennå og eg LOVER og komme tilbake til det! Ryggen liker ikkje tanke på det akkurat nå om dagene ser du 🙂

Svampene er kjøpt på ebay og de koster nesten ingenting, men de vasker bort ALT!
Du finner de HER! Du får 100 stk for 46 kroner. De er bruk og kast dvs du kan ikkje bruke
de mange ganger, men hvor ofte skurer du f.eks dusjen?



Eheee……PROBLEMET med å rydde når det er skitne klær innvolvert er at
ROTET liksom bare blir flyttet…..*Gir Opp*



Men ANYWAY, 1 time rydda og vasket eg og da hadde eg jo lovet meg StrikkeKos etterpå
og Stefano D`Milo Joinet meg uten problem 🙂
I 2 strake timer lå han her og Zzznorket, til slutt var eg nødt til å flytte han over
til hans egen seng (ingen problem) og han sov videre.

Nå nettopp var eg å brettet et stativ med klær og fikk alt i skapene så nå er eg straks klar for kwellen sammen med strikketøyet! Skal kose meg med han Dag Otto og Kristian før det er klart for Farmen etter Nyhetene og hvis eg så orker mer TV svipper eg på Netflix og fortsetter med serien 🙂

Enn du da? Planer for kwellen? Hva strikker du på? Noe spennende?

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
DEILIGE KWELL!

 

 

 

Her har eg tent masse lys og krøpet under dyna her i stole!

 

 

 

 

Go`klem fra ei avslappet Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #lue #hat #finestelue #kyse

5 kommentarer
    1. Flinka!!!!! Jeg fikk også vasket det fryktelig skitne badet i dag, sååå deilig etterpå! Så sydde jeg i knapper på en TO ÅR gammel UFO, og resten av kvelden skal brukes på strikking og kos 🙂

    2. Hei! Jeg lurer pÃ¥ to ting og lurer pÃ¥ om du kan hjelpe meg 🙂 Jeg har sett at du har sÃ¥ fine navnelapper til strikketøyet ditt og lurer pÃ¥ hvor du har kjøpt de? LikesÃ¥ de smÃ¥ sølvhjertene som det stÃ¥r made with love pÃ¥? Tror jeg har spurt før ogsÃ¥, men finner ikke igjen linken. Jeg har bestilt slike smÃ¥ sølvhjerter pÃ¥ eBay tidligere, men var ikke sÃ¥ heldige med kjøpet. De var sÃ¥ tynne og skriften nesten ulesbar. Du mÃ¥ kose deg med strikketøyet og tv’n i kveld 🙂 Tror jeg skal strikke meg et hvit pannebÃ¥nd i kveld som jeg kan pynte med det lilla hjerte jeg vant i give away’en du hadde for noen uker sider 🙂 Du mÃ¥ ha en fin kveld 🙂

    3. Tusen takk 😊 Beklager nesten uleselig kommentar. Ble skrevet på pc og jeg vet ikke hvorfor den ble slik, men du skjønte heldigvis hva jeg lurte på 😊

    4. Hege: Jada, ingen problem for eg vet hvilke bokstaver som faller ut og blir rare hehe Du har nok bare vært borti en knapp eller flere, du har ikkje en katt vet som pleier å ta seg en tur over tastaturet?? Det har nemligen eg 🙂 hehe

Siste innlegg