TENK DU, 3 HELDIGE VINNERE!

Tenk du, på en helt vanlig lørdag er eg så heldig at eg får kåre 3 herlige vinnere 🙂
Det er neimen ikkje hverdagskos, men akk så kjekt 🙂 Til dere som ikkje var akkurat like heldig i dag kan eg forsikre deg og at det blir FLERE GiveAway her inne, ja kanskje om ikkje så lenge til!
Har nemlig en del gaver fra 
Lovely Planet igjen enda! Hvis du ikkje klarer å vente, men likevel vil ha noen av de deilige produktene i ull er det bare å ta turen inn HER å begynne å skrive Ønskeliste til Jul! Husk å lagre det du ønsker deg og for sikkerhetsskyld send bildene av ALT til partneren din 🙂
Det kalles bare å være strukturert *ler*

 


Satser på å få Premiene i posten rett over helga og de eg skal sende til er:

MAJA-(post@maja-sdesign)
Strikkeetuiet

 

JANNICKE BENDIKSEN
Hekleetui

 

MERETE NATTUGLE
HjerteBrosje

 

GRATULERER så mye alle 3 og TAKK for at dere deltok 🙂
Det eneste dere trenger å gjøre er å sende meg en
MAIL med adressen din 🙂
Da håper eg strikkepinner og heklenåler får et godt hjem hos deg 🙂

 

* * * *

Frem til nå i dag har me i grunnen bare sullet, ja eg meine; Ali koblet YouTube opp på Tv og DER ble me sittende! HAHA Eg brukte heldigvis tiden til å strikke samtidig for er det noe eg omtrent aldri gjør så er det å sitte på YouTube! Hvis eg først starter på den galeien ja så fyker jo timene og DET har eg slettes ikkje tid til! Ali har “heldigvis” tatt turen på kjøkkenet nå så det ble slutt på galskapen hehe
Hørte mye fin musikk da + eg fikk sett på en real dose med galskap! hehe

I kwell blir det Bakte poteter m/ALT her i huset og det er temmelig snadder skal eg si deg!
Til dessert blir det Sjokoladepudding og Karamellpudding à`la Ali MoHaaaaa

Sånn utover det og alt annet går eg med en innlegg i magen, vet bare ikkje hvordan eg skal få det ut!??? Er noe som eg TROOOR (Eg VET!) irriterer meg, men eg må bare få sagt det på riktig måte, skjønner?

Trenger virkelig et par 3 timer med ME TIME for å TENKE! Skal nok få det til etter hvert skal du se,
ja for er det noe eg ikkje gjør så er det å GI MEG! ALDRI! NEVER!

Men du?
KOS DEG SÅ GODT DU KAN,
NYT LØRDAGEN OG HUSK:
GJØR EN LITEN REVESTREK
DENNE HELGA!

Ali har allerede unnagjort en av sine MoHaaaa

Go`klem fra ei GLAD Vibbedille 🙂

#giveaway #vinnere #winner #lovelyplanet #strikk #strikking

2 kommentarer
    1. Gratulerer til vinneren 🙂 Jeg prøver lykken igjen neste gang denne glade” gale” damen vil glede oss igjen 🙂 Ha en riktig fin lørdag og kos dere max, (det vet jeg at dere gjør, hi hi)
      Stor klem fra ei som setter utrolig pris på deg her inne 🙂

    2. Herlighet, vant jeg??? Det må være minst to år siden sist……….. Jeg pleier aldri ha vinnerlykke, så moro:))).
      Klem fra Merete nattugle

Siste innlegg