STORT, FLOTT OG GRATIS


Amy Christoffers

ÅÅÅÅ Kan TRO me koset oss i går kwell etter konferansen! Jr, ja EG også var så skikkelig HAPPY etter møte med lærerene for der var det BARE masse skryt å høste og han gjør det utrolig bra på skolen + at han er en veldig positivt og inkluderende gutt å ha med å gjøre 🙂 Eneste negative i grunnen var at han må ta det LITT mer med ro når han skriver i norsken (Fantasien raser avgårde hehe) +
at han av og til kunne være litt vims, men det var tydeligvis også Einstein haha En mamma kan umulig bli mer fornøyd så drømmen om å bli Marinbiolog/Biolog er absolutt innen rekkevidde 🙂 *Klapper*

På vei hjem måtte me innom Joker og bakervareavdeling, Jr mente HELT klart at han trengte en SjokoladeMuffins som “premie” for strålende tilbakemeldinger (Utnyttelse av situasjonen?? hehe)
Men det var han så vel undt! Vel hjemme ga me oss i kast på kjøkkenet; Mens eg kokte kakao laget han dip til chipsen han skulle ha og rigget til på bordet, innimellom gikk det unna med Sprøytekremen RETT I MUNNEN! Skjønner ikkje helt at han orker det, men det er tydeligvis helt himmelsk 🙂
Resten av kwellen bare koset me oss og litt unger dinget på døra og skremte oss
og me delte villig av Go`sakene 🙂

Når han så omsider krøp under dyna var det med en GRØSSER på Tv
så det ble en noe sen kwell/natt, men Pytt Pytt, det spøker jo KUN 1 natt året hehe 🙂 

 

 

LAUREL CARDIGAN
Bildet over
Opp til str 60″ rundt brystet
Gratis Oppskrift

 

 

 



Amy Christoffers

 

LULEA
Opp til str 58″
Gratis Oppskrift

Mmmm herlige og virkelig GODE jakker! Deilig for en kald vinter 🙂

 

 


 


HELDIGVIS at eg bestemte meg for å felle av når eg gjorde for mer ISkald beregning enn dette skal man seriøst lete lenge etter!! Det er jo så VIDT at eg klarer å feste tråden skikkelig! Ho Ho
Dette vil da si at den siste kanten ble ikkje så bred som den skulle være, men det får så være,
sjalet ble uansett stort nok og ikkje minst veldig fint! Er sikker på at det kommer til å varmen en person skikkelig godt, dobbel alpakka vettu, det er ikkje rusk før man får det i øyet 🙂 DEILIG!

Sjalet er strikket i en tråd Faerytaile og Fin fra Du Store Alpakka, sjalet eg har strikket
er MARA og du finner GRATIS oppskrift HER!

Hmmm hva skal eg NÅ strikke på tro?? Enten blir det å fortsette på Still Light Tunika`en i tynn alpakka eller gjøre ferdig den DEILIGE lua mi! I ettermiddag er me invitert på kaker og kaffi hos mor mi og da tar eg med “Sofies Mamma” Genseren for det er passende skravleprosjekt for eg har kun ca 10 cm glattstrikk igjen på bolen før det blir vrangbord. Ahaa kjenner at det hadde vært deilig å hatt den genseren på meg akkurat nå! Ååå det er så skjønt med sånn SOFT alpakka RETT på huden!
Å NEI, det klør ikkje, det er jo mykere enn ei barnerompe rett og slett!

Men Nå? Nå må eg få litt gang en liten stund før eg inntar strikkeposisjonen og lader opp til
i ettermiddag, kan være greit å ha litt “å gå på” med tanke på støynivået hehe

KOS DEG OG HA EN
HERLIG ONSDAG SÅ LENGE 🙂

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #cardigan #jakker #gratisstrikkeoppskrifter

0 kommentarer

Siste innlegg