HEFTIGE STRIPER TIL HELGA KANSKJE?


Veera Valimaki

Er i grunnen en stund siden Veera kom ut med en kul genser nå og det var litt EXTRA gøy å se at det var til GUTTA denne gangen! Åååå eg skulle ønske Jr ville hatt en sånn hals for det er jo den som gjør genseren så KUL! Han liker ikkje sånn dill sier han! Hørt sånn tull!??

 

GATHERING STRIPES FOR MEN
Bildet over
Opp til str 56″/ 140 cm rundt brystet
NY nå i november

 

 

 

 

 


Veera Valimaki

Det var denne barneversjonen eg ville strikket til Jr da den kom i 2011, men selv da hadde han litt meninger om hva han skulle ha på seg, han likte best å bestemme selv hva eg strikket til han 🙂
Pga halsen altså, som eg digger, ville han ikkje ha den hehe Den er jo såååå FIIIN!


 

GATHERING STRIPES
Str 2-12 år

 

 


 



Veera Valimkaki

Bare for å ta med ALLE så har du dame versjonen her, den kom ut i 2012

GATHERING STRIPES – ADULT VERSION
Opp til str 50″/ 125 cm rundt brystet

Bare for å ha sagt det, men det er Veera som har designet den superpopulære Still Light Tunic!
 

* * * *

Det er ikkje alltid planene som man legger før man tar fatt på dagen “holder vann”, i dag er en slik dag….Eg fikk kjørt Amira på flyplassen kl 10, hjem å hentet Ali for så å komme oss ned på senteret. Sullet og koset oss og hadde all verdens tid. På vei hjem fra butikken endrer planene seg og nå venter eg mor mi straks inn dørene så ryddinga får bli en annenn dag…i morgen kanskje??

Fikk iallefall svingt filla litt her i stua før eg igjen hoppet i bilen og hentet hjem Jr, han kom for sikkerhetsskyld ut fra gym`en i SHORTS!?? OMG! Det er jo ISKALDT så denne helga må eg nok “fyre” opp ovnen her i stua også for kaldere skal det tydeligvis bli hehe “PIGGDEKKA ALI!”  hehe

I dag blir det iallefall å ta frem nettopp Still Light`en igjen, nå har den ventet lenge nok!
Ja eg har jo strikket et langt sjerf og et stort sjal JuHuuuu + ei lue 🙂 *Effektiv*

Når Ali står opp senere skal han svinge grilla kyllingvinger og PastaPesto – JAMMY! Satser på at kwellen gå i ligaste laget og at eg ikkje stresser hehe Me tastes senere eller evn i morgen!

KOS DEG OG HA EN
SUPERDEILIG FREDAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikking #strikk #veeravalimaki #sweater #genser #strikkeoppskrifter

0 kommentarer

Siste innlegg