MÅ HA, BARE MÅ HA!


Theresa Ehlers

Noen ganger trenger eg ikkje tenke på det en gang, nop, det er bare å snappe det til seg uten videre vurdering! Denne genseren er sånn, swooosj så var den bare på plass og det er rett før eg har den på pinnene! Den er rett og slett GALtøff! Her kan du si eg hadde ikkje valgt orginalgarnet som er Acryl(!!) men hadde funnet meg noe herlig fingering garn, ja f.eks det nye FLORA til Drops
Mmm hadde nok blitt en skjønn genser!

STRANDED SLEEVES
Bildet over
Opp til str 42″/ 106 cm rundt brystet
Nytt mønster nå i november

 

* * * *

Etter at eg fikk meg litt ME TIME her tidligere i dag ble eg søren meg så trøtt at eg sovna klask på sofaen! Sov som en stein i ca 1 time og nå er eg helt sløv i topplokket! Tror om eg kvikner til slik at eg får nyte kwellen?? Me må nå iallefall ut en tur senere, skal hente Amira på flyplassen kvart over 9
og det er jo fort gjort så eg håper eg klarer å rangle litt! Er så gøy når det endelig skjer noe på strikketøyet! Er nemligen i gang med økingene til lommene 🙂

Men du? Nå er VIXEN Eventyret igjen! JuHuuuu Bloggernes egen Oscar Utdeling haha Der kan man nominere den bloggen man vil og den med flest stemmer går jo da videre. Det nomineres innen forskjellige kategorier og selv passer eg best inn under LIVSSTILSBLOGGER. Så hvis du syns eg fortjener en stemme, ja da kan du stemme på meg HER!

Nå skal eg rett og slett bare sitte her under dyna og bare nyte kwellen!
Skal etter hvert plukke opp strikketøyet og få litt gang rett og slett 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIG SØNDAGS KWELL!

Go`klem fra ei avslappet Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #genser #sweater #strikkeoppskrift #vixenblogawards2016 #blogawards #nominering #vixen.no

1 kommentar

Siste innlegg