NYE DESIGN I NOVEMBER


Isabell Kraemer

JADDA! Da ble det nok en Genser fra Isabell i samlingen min! Det herlige med denne er at den faktisk er strikket i Kauni (8/2) og det er etter hva eg har skjønt noe alle med en form for StrikkeMani har
i samlingen sin!? Ja eg f.eks, kjøpte jo 3 deilige nøster når eg var på treff forrige måned JuHuuu
Hadde bare trengt et nøste til av en av fargene ca og det kan jo lett fikses! Isabell sine design er utrolig GODE! Du starter som alltid oppe og strikker deg nedover og eg syns gensrene ligger så godt over skuldrene 🙂 Helt herlig! Akkurat som
READY FOR FALL seiler denne galant opp over lista!
Den er av typen BARE HA!

 

BUBBLY SWEATER
Bildet over
Opp til str 50″

 

 

 

 



Von Hinterm Stein

Denne genser har mange garnalternativer og kan blant annet strikkes i Drops Alpakka

 

BLOCK BUSTER
Opp til str 51″

 

 

 

 



Von Hinterm Stein

Denne kan du f.eks strikke i Cascade220 🙂 Et deilig garn!

 

BLOCK BUSTER FOR ALL- MEN AND BOYS
Opp til str 46″

 

 

 

 


Dette befinner seg rett utenfor vinduet i dag og eg nyter hver eneste dråpe! Det skaper en god stemning inne og KoseFaktoren stiger! Bare for å øke den enda mer, så eg en JULEFILM i formiddag hehe Litt tidlig muligens, men det var så KOSELIG! Eg så på A Royal Christmas en koselig film om du vil starte med stemningen 🙂 Fikk t.o.m strikket noen striper!

Da Ali omsider kom sigende ut av senga i 13 tiden vandret eg ut på kjøkkenet å laget ei stor bolle med salat for å ha til Pizza`en han skal lage. Mens eg var i gang ryddet eg både ut og inn i vaskemaskinen og fikk shainet kjøkken! Ikkje verst for det er jo trossalt lørdag! Tok like godt å bretta et stativ
med klær men eg satt IKKJE på en ny maskin; NOK jobbing i dag!
Blir fort nok mandag igjen for den slags syssler 🙂

10 cm med striper på tunika`en blir en del striper og ENDA flere tråder så nå har eg hatt nok en festestund og har stålkontroll! Ali er i gang med baking og matlaging og Jr sto opp for litt siden
og startet dagen med litt salat og Julebrus! Jada, ALT er lov på en regntung lørdag!

 

 

 

 

KOS DEG MASSE VIDERE
OG HA EN HERLIG ETTERMIDDAG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #Knitting #isabellkraemer #vonhintermstein #genser #sweater #strikkeoppskrifter #nyttdesign #november

5 kommentarer

Siste innlegg