NOSTALGISKE OG YNDIGE NISSELUER


La tienda de Paloma
 

Det er blitt veldig populært med Kyse-Luer, ikkje bare til de små, men også voksne! EG har strikket meg en! (Mangler fortsatt snorer…!) Kyser er gode å ha på seg, ja man får liksom luen godt inntil
i nakken og man slipper å bli kaldt 🙂 + at det er søtt på de små og tøft på de store. Har lagt ut en del strikka versjoner så nå var det absolutt på tide med noen heklevariante. Med nål nr 5 og litt tjukt garn hekler du ei lue på en kwell! DET blir kjappe Julegaver det 🙂

 

FRIEDA SLOUCHY CROCHET HAT
Bildet over
Str Barn – Voksen

 



La tienda de Paloma

 

CROCHET WAFFLE GAUFRE PIXIE
Str Nyfødt – 4 år

* * * *

Stiv kuling, regn og torden – Dagens Meny hva angår været! Ikkje dårlig for å kunne kose seg inne?
Eneste me har ute å gjøre i dag er hvis me tar helgehandelen i dag når Jr er på trening!
Vettu ka? SÅ ER DET HELG! JuHuuuuuuu Jr har FRI i morgen fordi de får avspasere for den
Taco Kwellen da de kwellstimene inngikk i undervisningen 🙂 Kjennes veldig greit ut i grunnen
for i morgen er det meldt ENDA mer regn! Eneste som nå mangler er et kraftig værskifte og at det plutselig blir minusgrader! DA hadde det blitt tivoli og sirkus på samme tid!
Off av meg, håper ikkje, men det hadde vært ganske typisk vestlandet!

Ellers føler eg meg Ok i forhold til i går, eg kjenner det kun pga brillestanga, men ikkje mer enn at eg overlever og vel så det – så dette går greit 🙂 Bedøvelsen virket jo helt til i 9 tiden i går kveld og det hjalp jo på at det da hadde roet seg betraktelig når den gikk ut 🙂 Det som overrasket meg var at stingene skulle være i hele 14 dager! Kan heller ikkje vaske håret på 6 dager!
Jammen godt eg vasket håret sent på tirsdag!

Men du, nå skal du høre: I dag trekker eg Vinnerene av Give Away`en min hvor du kan vinne virkelig FLOTTE gaver fra Lovey Planet så du BØR ta deg en tur innom HER! JALLA NÅ!

Nå skal eg bare stelle meg litt, mulig en dusj og få på andre koseklær og så blir det muligens et
NYTT stripete prosjekt på pinnen! Ho Ho Dette kan bli gøy! Kjekk å sjonglere HAHA

 

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIGE DAG!

Go`klem fra ei noe mørbanket Vibbedille 🙂

#hekle #hekling #kyse #kyselue #lue #hekleoppskrifter

2 kommentarer

Siste innlegg