DIGGE DI DIGG!


Melissa LaBarre

Hvis ikkje dette ser DIGG ut, ja så vet ikkje eg! Tenk deg at du strikker både vottene og jakken i Andes Ååååå det måtte vært helt herlig når det er kaldt eller hvis du bare vil kose deg liksom! Vanvittig kjapt
å strikke, eg vet, jepp, for eg har strikket 2 STORE tepper i Andes og det gikk fort det 🙂
Plukk de med deg til iskalde dager…..og netter!

 

 

BEARBERRY
Bildet over

 

 

 


Melissa LaBarre

 

NOME
Opp til str 56″

 

 

Til begge disse prosjektene går det SuperFint altså å strikke i Andes fra Drops 🙂

 

 

* * * *

Jadda, Fredda vettu! Regn og tunge skyer danner en ramme for KOS hehe
Har hatt overnattingsgjest i natt så eg fikk ikkje startet på det nye prosjektet mitt i går kwell,
neida, eg fikset tomler på Selbuvotter! hehe

Nå er eg virkelig GLAD for at me tok å hentet hjem HelgeKosen i går! JuHuuu Turen til Sandnes
og Grønnsakhandel utsetter me, eller ALI gjorde, til mandag når Jr er på trening så NÅ er det KUN Helg og kos på programmet et par døgn fremover 🙂 At me hadde en diskusjon er ikkje å legge skjul på hehe Eg mener at Grønnsakbutikken STENGER kl 19 og at me egentlig bør ta turen i dag, mens Ali på sin side er bombesikker på at de har åpent til kl 21, jaja, me kommer ikkje ut der før
ca kl 20 så da gjenstår det å se HVEM som har riktig!
Fortsettelse følger på det punktet! MoHaaaa

Nå er det dags for en liten dusj og rett og slett ta på seg rene KOSEKLÆR, fredda vettu! Er litt tung
i hodet og eg krysser fingrene for at det letter! Alle koseklær og pysjer ble vasket i går så de
dufter deilig KOKOS! Deretter er det bare å sette seg ned å strikke!

 

 

KOS DEG DU OGSÅ
OG HA EN DEILIG FREDAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #andesgarn #strikkeoppskrifter #strikkejakke #strikkevotter

2 kommentarer

Siste innlegg