LEKNE OG FESTLIGE STRIPER PÅ PINNEN



Da er løpet kjørt gitt! NYTT festlig prosjekt på pinnen og unnskyldninger er at eg HÅPER det blir en Julegave! Ja eg mener, èn Julegave må eg vel klare å fixe!?!? Så langt er eg med godt
mot om ikkje annet, pinnen er glatt og garnet er Upåklagelig 🙂
Jepp, selvfølgelig er det Holst Supersoft eg snakker om 🙂

Sjelden noe over, men muligens on the side hehe Elsker det! Dette kommer til  bliiii såååå fiiiint!
Kjolen heter “BalladeMakeren” og det er Lone Kjeldsen sitt design og det blir publisert utpå nyåret, men hun har mange flotte stripete barnekjoler – Bare ta deg en titt
HER!
Ikkje skyld på meg om Visa`en får kjørt seg haha


Startet det hele med å legge opp nesten 300 masker, men heldigvis skal det felles kjapt inn til liv da det kun er str 1 år eg strikker så dette går nok kjapt og greit *Optimist* 🙂 

Som du muligens ser har eg byttet ut den mørke oransje og funnet en “mildere” oransj og sammen med lilla blir det smæsjing! Skal etter hvert blande inn litt lys turkis Mmmm herlig herlig 🙂 Sitter å nyter litt ME TIME nå eg ser du! Mor mi kwile og Ali kokkelerer mens Jr og har hver vår Me Time hehe
 

Er ikkje alltid me kan styre vår egen tid og helger, som eg har nevnt flere ganger dukker det til stadighet opp litt uforutsett. Me så i grunnen frem til en stille og rolig langhelg (Jr hadde fri på fredag) med i steden for ble det noe annet. Joa, me strikker og koser oss, men eg kjenner eg blir fort sliten av for lite Me-Time, skjønner? Det mest frustrerende oppi alt er at det er OGSÅ andre som kunne bidratt! Men der er det selvrealisering og gode venner mye viktigere enn en aldrende mor…..


Jammen GODT at SOLA uansett står opp dagen etter på, ja enten det er sånn eller sånn, ikkje sant!? Eg tror iallefall ikkje det er ME som sitter igjen som den store taperen i en slik situasjon?
Det er det andre som gjør…Eg sover iallefall GODT om natta kan du si 🙂

Anyway! Nå skal eg få gang på strikketøyet så får eg se hvor mange striper det blir i dag 🙂 Senere blir det deilig Lammesteik a`la Ali JAMMY! Kose oss skal me okke som det er jo tross alt LØRDAG!

 

 

 

KOS DEG DU OGSÅ
OG NYT HELE KWELLEN!

 

 

 

 

Go klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #barnekjole #striper #hyggestrikk #lonekjeldsen

1 kommentar

Siste innlegg