GØYALE GAVER TIL DEN SOM HAR ALT


Bekah Knits

Smågaver er skamgøy å strikke og det er skikkelig kjekt å få! Når eg får slike gaver tenker eg alltid: “Hvorfor kom eg ikkje på dette selv!?” Disse Shrug`ene falt eg PLADASK for! (Oppskriften er allerede kjøpt og lagret hihi) Ahaaa såååå fine! Ikkje sant?? Løp å kjøp noen fine (Rimelige?/ Dyre?) kopper
og krus, sett deg til rette under pleddet med en kurv full av garn og bare KOoOS deg! Jammen kan du få unnagjort litt gaver på noen kwellstimer! Er du med?? EG skal skal fortere enn fortest få kopper
i hus! Det har de jo rett ned på Nille ! “Kaine Problem” Tror jaggu eg VET hvem som skal få noe slikt til Jul! Ja de eg tenker på har mer enn ALT og trenger faktisk ingenting mer enn forbruksvarer hehe
Da kan det være kjekt med noe de slettes ALDRI hadde tenkt på HAHA Enig, ikkje sant?

 

Garnet som er brukt er på 100 meter pr 50 gram og man strikker med pinne 4, dvs at f.eks Østlandsgarn og lignende typer er SUPERT til prosjektet! Kjenner eg deg rett, ja så har du allerede ALL MASS av det hjemme i lageret ditt! Hva venter du egentlig på?
Det er jo SØNDAG og fritt frem! hihi

 

THE MUG SHRUG
Bilde over
3 størrelser

 



Bekah Knits

 

Noen liker kaffi og andre drikker te 🙂

 

THE CUPPA COZY

 



Bekah Knits

 

MR & MRS WASHCLOTHS

 



Bekah Knits

 

Åååå disse var jo skjønne…

 

 

KNIT & PURL HAND MITTS
 

Jadda, nå tror eg den GaveKista de etter hvert begynner å bli ganske full?
Om ikkje annet så er det FULL av ideèr, ikkje sant??

Kjenner iallefall at EG blir knallengasjert! Slike ting syns eg det er SkamShill å sitte å potle med når leiligheten er ferdig Julepynta! Da er det jo bare KOS igjen som kakebaking og gavemekking 🙂
GLEDER meg!
 

* * * *

NÅ kan me ENDELIG plukke opp tråden igjen fra forrige, nemlig PROSJEKT RYDDING! I morgen tidlig når Ali kjører Jr henter han med seg noen pakkeesker fra garasjen! Da skal ALLE bøkene fra stua pakkes ned, bort og vekk! Det som skal stå igjen er KUN Strikkebøker, ja for de blir faktisk brukt!
Dermed ser det allerede mye bedre ut! Luftigere, og LUFT liker man. Ikkje bare det, men det er jo så fort gjort! Ja me snakker om max 30 min, SWOSJ så er det borte og så har eg irritert meg over det
i minst 5 år! HAHA Er ikkje det rart?? Tipper du også har slike områder? GJØR NOE! Swosj Swosj!

På tirsdag, fra morningen av skal salongen her fikses! Siden eg allerede har ryddet UNDER bordet
og fått alt eg skal ha i småkurver kan me nå skifte teppe og vaske bak den ene sofaen, ergo blir det mye lysere og ENDA kjekkere å pynte på torsdag! Ho Ho Ho Da kommer nissen frem!

Hvis du har slike småting som du BURDE ha gjort for lenge siden og som du bare går å irriterer deg over, la dagen du gjør det bli i morgen!! Hvorfor ikkje liksom?? Det irriterer deg jo, ikkje sant?
Eg er sikkert på at det er FORT GJORT og etterpå, da skjer det noe MAGISK: Du blir nemligen motivert til å gjøre noe annet som også har irritert deg og senere da, ja så blir det så GØY å pynte!
Ok? Har me en deal?? Selv har eg jo KUN sittet på RÆVA hele helga, ja siden torsdag og ALLE planene eg hadde frøs jo til IS! I dag er dagen HELLIG! Ja eg må hente meg inn igjen,
men I MORGEN den dag er på an igjen!

Noe har eg gjort da og det var å sette på en maskin med Julesengetøy til Jr og Amira sitt rom, Jepp, hun skal være hjemme hele Jula og da skal det rommet bli koselig 🙂

Nå derimot skal eg bare sitte her å nyte litt ME TIME og kose meg med strikketøyet!
Har blitt ALT for lite strikking i helga så eg har litt å ta igjen hehe

KOS DEG OG HA EN
SUVERENT HERLIG SØNDAG!

Go`klem fra ei kjempemotivert Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #smågaver #julegavetips #strikkeoppskrifter #kopper

2 kommentarer
    1. Fine tips. 🙂
      Jeg har stått på kjøkkenet mesteparten av dagen og gårsdagen, men nå er både leverpostei, lefser og julekaker (sånne med rosin og sukat) i fryser`n. Har ikke hatt så mye me-time for å si det sånn. Men i morgen da er det min tur. 😀
      Jeg gå bort masse bøker tidligere i høst – bøker som aldri ble lest og som bare støvet ned. Masse fin plass til nye strikke- og kokebøker. 😀
      Ha en fin strikkekveld. 😀

Siste innlegg