HAR MASSE JULEGLEDE Å DELE MED DEG!!

//Sponset GaverOLYMPUS DIGITAL CAMERA
Michele Wang

Skal dele masse GØY og KOSELIG i morgen, men eg bare MÅTTE plukke med meg denne Go`Biten her altså! HALLO liksom! Eg holdt jo rett og slett på å DÅNE klask i gulvet her! WOW! Denne var jo rett
og slett LEKKER + at den er i DEN fargen! Fargen eg har GNÅLT om i lange tider nå! *sukker*
Kikker etter fargen hvor enn eg titter på garn for eg har kommet frem til at eg VIL/MÅ/BØR ha meg et skjørt i denne nydelige sennep fargen! EG må seriøst få fart på ræva og gjøre NOE med denne saken, den anses herved som PRIKÆR! *ler hjertelig*

FLEURI
Bildet over
Opp til str 55″

 

 

 


Ahaaa studér DET herlige bildet over her, ja ta deg f.eks noen minutter og bare SUUUUG inn inspirasjonen, la Kreativiteten yre og vær glad over den enkle glede som gir oss såååå mye!
Kjenner du det kribler?? Iveren etter å lage noe Julete?? Neida, som regel så trenger me sjeldent noe mer, men det er jo såååå GØY! Ikkje sant!?? Åååå eg er sååå glad for at eg har mange som skjønner meg hehe Ja at du og eg egentlig er ganske like på mange områder 🙂

Når eg handler GARN på nett ( I Norge), ja både når det gjelder til meg selv OG min mor er det stort sett hos Rasmus Design, eg oppdaget de i grunnen for ca 1,5 år siden da eg skulle ha noe Drops garn og HEKKAN! Vettu ka?? Eg har ALDRI opplevet en så KJAPP og FLOTT service!
Kan gi et exempel: Eg bestilt garn litt over kl 9 OM KVELDEN (en fredag) og FØR kl 22 var pakken allerede levert inn på Kiwi og eg hadde fått Søkekoden på mail fra
Rasmus Design! Da var eg solgt! Derfor, så sant de har garnet,  ja så er det DER eg shopper 🙂 De har også SÅÅÅÅ mye annet gøy!
Du er definitivt nødt å klikke deg inn å sjekke selv!

Nå i ettertid viser deg seg at eieren av Rasmus Design leser bloggen min! Hvor GØY er vel ikkje det!?? Fikk en telefon fra henne og hun hadde lyst å finne på noe gøy på bloggen min og eg sier jo slettes ikkje nei til noe sånt! Nå tar me en rolig start før det braker løst med hele julen, men det blir MER Gaver i desember. Tenker eg starter i morgen eg! Dvs at i morgen kommer det et skikkelig Julete innlegg i regi av Rasmus Design og DEILIG garn! Skal bare se hva eg kan finne på hehe
Er litt “tom” i hodet etter de siste 2 døgna haha Men det er igjen på tide å KOSE seg!

Fortsettelse følger……

* * * *

Pga av hele situasjonen i går fikk me IKKJE vasket salongdelen av stua og skiftet gulvteppe!
Ble heller ingenting gjort i dag siden eg våknet med en SYK migrene i morges! Ali bare pakket meg
i seng igjen etter at eg hadde hengt rundt doskåle ei stund! Var rett og slett jævlig! Er nok de siste 2 dagene som har tatt knekken på meg…Hadde jo også planer om NilleTur med mor mi og få i hus de siste småtingene før eg skulle pynte i morgen…Jaja nå få eg shaine ferdig stua i morgen og bare få frem pyntet så ordner det seg nok 🙂 Mulig det blir NilleTur i morgen??

Da me kom hjem fra mor mi i går kwell slengte eg hodet inn i dusjet og fikk ENDELIG vasket håret!
Da var det 6.dagen siden eg hadde sydd i hodet så det skulle gå greit 🙂 Selv om vannet KUN var lunkent var det HIMMELSK! Men siden eg fikk migrene i dag har eg ikkje fått stelt det så eg ser jo ikkje ut! Har jo ligget i senga hele dagen, ja eg stablet meg inn i stua i 19 tiden og følte det var på retur
og nå er det ganske mye lettere *Puster lettet ut*

Tror bare eg sitter her å “dvaler” før eg rusler i seng litt senere, satser jo på å få sove litt i natt hehe Men, hvis ikkje så sover eg når eg kjenner eg er trøtt 🙂 HÅPER av hele mitt hjerte at dagen i morgen er GOD for eg har så mye kjekt eg vil gjøre her hjemme og ikkje minst her på bloggen med deg!
Krysser fingrene og satser på det beste!

KOS DEG
OG HA EN HERLIG KWELL!

Go`klem fra ei Vrakete Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #genser #strikkeoppskrift #rasmusdesign #juleglede #gaver

1 kommentar

Siste innlegg