NYE NOVEMBER GO`SAKER


Annamária Ötvös
 

Ååå eg måtte bare sjekke ut hva som var nytt og jammen var det noen skikkelige Go`Saker. JakkeJakten min fortsetter stadig og eg ramler gadonk hver eneste gang hehe Har jo allerede en lekker en på pinnen og den burde blitt ferdig altså…SÅ mange fristelser! 

 


JUKEBOX
Bildet over
Opp til 122,5 cm eundt brystet
Kan strikkes i Drops Alpaca

 

 

 



Linnéa Öhman

Denne ser skikkelig herlig ut! En enkelt og flott jakke må eg si 🙂

 

 

POLLY
Opp til 124 cm rundt brystet
Svensk Oppskrift

 

 

 



Langyarns Switzerland

Ahaa KOR HERLIG!?? Lang, brei og god over en tights 🙂

LONG YARNS ALICIE
Brystvidde 160/170 cm

 

 

 

 



Kathryn Folkorth

 

BADLANDS MITTS
Str Barn – Voksen

 

 

 



Kathryn Folkerth

 

BADLANDS HAT
Newborn – Voksen

De to siste her er jo også supre Julegaver!
Skikkelig lekkert sett!

* * * *
Er det ikkje det ene så er det det andre! Nå har Blogg.no ligget flatt på innlogging så eg har jo ikkje fått blogget tidligere! hehe I steden for har eg brukt tiden på å rydde ferdig stua og VASKE en gang til +
fått frem all julepynten og t.o.m satt eskene tilbake! Deretter var det en munn
kaffi før eg skulle møte min mor på Nille 🙂 

Har tatt masse fine bilder og har funnet på noe gøy som Jr ordnet for meg! Ho Ho Ho Det innlegget kommer litt senere, jepp, for nå skal eg bare slenge Julepynten rundt her og bli ferdig 🙂 Ho Ho Ho 


Da tastes me senere  –  GLED DEG! 🙂

STÅ PÅ OG HA EN
FLOTT DAG!

Go`klem fra ei Ivrig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #jakker #tilbehør #strikkeoppskrift #julegave

3 kommentarer
    1. Eg tipper på 103 stk nonstop. Ellers koker vi stor gryte med risengrøt. Et den varm og lager riskrem av resten til dessert med mandel i til kvelden. Så må me alltid ha heimelaga ripssaft. Medan eg melder deg må eg gje deg ros for ein fin måte du er mot mor di. Ja eg seier det vil du aldri angre.Det er nok deg og dine ho er mest trygg hos. Flott av dokk å gjer det. Ha ei fin adventstid. G. J. A.

Siste innlegg