OVERSIZE ER BEHAGELIG OG HERLIG


Joji Locatelli

Joji er en stadig tilbakevendene strikkedesigner her i bloggen ene og alene fordi hun er helt SUPER!
Elsker det meste hun har designet og disse Boxy Designene er skamherlige! Nå når hun har
kommet med den i V-hals også er eg i grunnen ganske betatt, spesielt siden den er Top/ Down!
Åååå GIVE IT TO ME! Her er det bare å snappe til seg enten den ene eller andre hehe

V-NECK BOXY
Bildet over
Top/ Down
Opp til 150 cm rundt bryst
Ny nå i November

 

 

 



Joji Locatelli

 

BOXY
Opp til 190 cm rundt bryst
Rund hals

 

 

 



Joji Locatelli

 

Denne er strikket i tykkere garn enn de andre 🙂 Da går det fortere hihi

 

WORSTED BOXY
Opp til 190 cm rundt brystet

 

 

 



Joji Locatelli

 

Ikkje sant alle disse så ekstremt behagelige ut??
Jepp, den skjuler også den meste og man ka spise så mye man vil til middag!
Helt Toppers!


BOXY CAPE

Opp til 145 cm rundt brystet

 

 

* * * *

Fredag….Hmm….HELDIGVIS ble eg FERDIG med stua i går! Kjenner ryggen og beina er helt på trynet så i dag tror eg bare eg valser rundt og gjør litt sånn inni mellom, Ja etter at HelgeKosen er i hus altså!
Skal også svippe Amira til flyplassen i 14, heldigvis er det “rett der borte” 🙂

Burde absolutt tatt soverommet, er i grunnen fort gjort! Eg eg mener;
2 nattbord og ei glasshylle som trenger et tørk, eg drar av dynene og Ali legger på og så tar Jif jobben med gulvene 🙂 Ja vettu? De der nye engangsklutene til gulvene ER geniale!! Det er så lett på moppen! NULL kraft så ryggen liker det veldig godt faktisk 🙂 Siden me har sånn ei enorm seng er det heller ikkje mye gulv å vaske haha Det hele er i grunnen gjort på en halv time! Tror det får være målet senere
i dag 🙂 Ali sin jobb er å henge opp kjøkkengardinene og så faller liksom bare kjøkkenet på plass litt etter litt. Badet er i og for seg rent, bare blåse bort det nye støvet, fjerne litt klær, henge opp røde håndklær og parkere litt nisser, jepp, det er nesten så fort gjort faktisk 🙂 Får eg tatt BÅDE soverommet OG badet i dag, ja DA er eg strålende fornøyd 🙂 Gardinene på kjøkken bør være på plass før me tar kwell i morgen slik at eg kan tenne staken søndag morgen 🙂 Jadda, det meste går seg til skal du se 🙂
 

Pynter du også denne helga? Har du startet?
Har du noe spesielt du bare MÅ pynte med og har Julepynten en fast plass??

Nå er det bare å komme seg i trusa og få unna gjort handelen!

 

KOS DEG ENN SÅ LENGE
OG HA EN HERLIG FREDAG!

Go`klem fra ei GLAD Vibbedille 🙂

#jojilocatelli #strikk #strikking #boxy #strikkeoppskrifter #oversize 

2 kommentarer
    1. Hei på deg. Flott å se at du er så bra i rute. Jeg skal pynte til advent idag. Her er det lilla og advent som gjelder i fire uker. Og så får vi invasjon av barn, svigerbarn og barnebarn. Å ha en felles bakehelg før jul er blitt vår tradisjon. Ønsker en fin helg til deg.

Siste innlegg