GIVE AWAY – UTSTYR MÅ MAN HA

//Sponset Premie

Enten om man strikker, hekler eller syr så er godt utstyr alfa og omega! Hvis man f.eks hekler med nåler som napper i garnet for hver eneste maske vil man til slutt ende opp med å centre hele arbeidet vegg i mellom! Jepp, har sååå vært der! Takk og pris for GODE heklenåler om ikkje annet!

Rasmus Design har i grunnen GANSKE så mye hva angår hobby og håndarbeid og de spanderer denne herlige vesken med hele 9 komfortable og gode heklenåler!
Dette er vel det man lett kan kalle litt luxus i hverdagen?

Heklenålene er fra nummer 2,5 mm til 6.0 mm og skal vel kunne dekke de fleste behov?


Det beste er vel at disse nålene ikkje kommer til å lage noe rot!
Følger med ei herlig veske som rommer alle 9 🙂


Er jo en veldig koselig førjulsgave dette her? Ja du kan jo beholde de til deg selv eller du kan gi de bort til noen som trenger de mer, det er helt opp til deg!
 

For å bli med i denne Give Away`en trenger du bare å kommentere under her på dette innlegget!
Fortell meg noe kjekt som du evn måtte ha på “lager” 🙂

Nå har eg hatt trekning både den 1. og den 2. søndag i advent så da tar me like godt en
NY trekning Søndag 11. desember

LYKKE TIL 🙂

* * * *

Ok, mandag og gode greie! Ny uke er slettes ikkje å forakte og Julen nærmer seg med storskritt!
I kwell er det Gradering for Jr på Tae-Kwon Do`en og etter det er det jammen Juleferie fra trening også, det er ganske herlig 🙂 Denne uka har Jr Arbeiduka og han jobber rett borti gata i en barnehagen
og han var faktisk ganske så utslitt da han kom hjem i dag! hehe Ja eg måtte rett og slett bare le for han var øm fra topp til tå etter mye herjing og lek haha Det er krevende å passe en gjeng med
5 åringen, det fikk han jammen erfare i dag hehe God erfaring å ta med seg det 🙂

Har ikkje blitt noe baking i dag, trenger en fridag inni mellom, men satser på å være i melposen igjen
i morgen 🙂 Har lyst å bake MASSE så eg får ta litt om gangen 🙂 Hvis me dropper innom Rema når me er ute i dag må eg sjekke om de har fått inn SitronEssens! Det er søren meg på tide å få FruktFlesket
i formene!  Gutta her venter utålmodig på det 🙂 Hehe er virkelig en stor favoritt kan du si 🙂

Tenker eg bare strikker litt eg frem til me skal komme oss av gårde, er i gang med en hæl
og da er det ikkje så mye igjen av en sokk egentlig 🙂

Håper du også har en fin dag og at du får koset deg litt mellom øktene!

NYT DAGEN OG TA DEG NÅ
TID TIL LITT KOS OGSÅ

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#rasmusdesign #heklenåler #hekle #giveaway #premie #sponset

64 kommentarer
    1. Hei, det settet hadde passet perfekt til min niese på 7 år. Hun elsker alt av håndarbeid 🙂 Strikke har hun gjort en god stund, og hekling har hun også lyst til å lære seg 🙂

    2. Var så nære på forrige give-away, så krysser fingrene for bedre lykke denne gang. 🙂
      Her hadde tenåringen arbeidsuke i første klasse og han var helt segneferdig utslitt hver da når han kom hjem. Beste er at de har glemt at de en gang var slik selv….ha ha…
      Bakt pepperkaker og kokt surkål i dag jeg da og teller på fingrene om jeg skal sette deig til Smørkjeks til i morgen eller om jeg skal ta en fridag. Heller mot fridag, men får se hva lysten ender opp med etter hvert. 🙂

    3. Det var ett flott heklenålsett. Dette kunne jeg virkelig ha tenkt meg. Ønsker deg en fortsatt flott adventstid!

    4. Å dette vil j være med på. I dag har jeg og dattera vært med svigermor å bakt riflekjeks. Det er en flott tradisjon 🙂 fint å tenke på da vi ikke kan bake med henne mer. Fortsatt god advent alle sammen 🙂

    5. Ha en fin uke!
      Her ligger jeg på sofaen og kjenner på en vond arm – irriterende nå som jeg helst vil bake!

    6. Ja det hadde vært gøy å vinne så kanskje jeg får lært meg å hekle også 🙂 Hadde vært en flott bursdagspresang til meg selv 🙂
      Ha en fin dag 🙂

    7. Kjæresten skal kjøpe seg ny bolig, og da har jeg lovet å fikse duker og matter til ham. Da hadde disse flotte heklenålene kommet godt med 😊
      God jul 🎅

    8. For et flott sett og for en gave 🙂
      Jeg bare må ha nok garn i hus selvfølgelig.Ikke alle strikkepinner og heklenåler som er like gode å arbeide med.
      Viktig med riktig verktøy 😉
      Gd Jul 🙂

    9. Noe jeg MÅ ha på lager….. det må være heklegarn. Gjerne i forskjellige tykkelser, men i hvert fall det tynne garnet jeg bruker mest av 🙂

    10. Så flotte gaver du sprer utover😉. Imponerende! Har lenge ønsket å kunne hekle, men det stopper der. Kanskje med et slikt sett kunne jeg kommet i gang? Uansett hyggelig å følge deg på bloggen og kose meg med all inspirasjon du gir☺️
      Ha en fortsatt fin adventstid🎅

    11. Disse var jaggu fine … Hvert år har jeg som mål å lære meg å hekle, men ikke kommet igang. Med så flott utstyr MÅ en jo prøve seg. Prøver lykken jeg …

    12. Lager, ja…. Jeg har ganske mye forskjellig på lager… en favoritt nå for tiden er Arwetta Classic, og det er jo perfekt som heklegarn også 🙂
      God jul til deg og dine!
      Hilsen Elin
      PS. Barnehagen rett borti gata for dere er helt super 😀

    13. De var nydelig de nålen der:) her er det litt baking og litt strekking i dag

    14. Hei! Hadde vært så fin gave å gi bort. Har akkurat lært to barn i familien å hekle, så de hadde fått enda mer motivasjon med et så flott heklenålsett. Og veldig lett å holde orden på i tillegg😊.

    15. En flotte gave. Er ingen hekler, men med dette settet vil jeg begynne med enkle oppskrifter. God førjulstid. Hilsen Jorunn😃

    16. Det var fine heklenåler. De kan jo brukes til heklastjerner til juletreet.

    17. For noen flotte heklenåler, jeg lurer på om jeg skal lage deigen til smørkjeks, det var jo så bra at du la den ut😊tusen takk 😊da blir det baking i morgen. Ønsker deg en fin kveld 😊

    18. Dette settet hadde vert supert 😊 sliter like mye hver gang eg har strikket noe som skal ha hekle kant, eller slik som nå når eg hadde strikket polar koste til min mor, skulle hekle istedenfor å bruke sy maskin.. Endte med å bruke hekle nål 2,5 på fritidsgarn 😂 har bare 2,5 og 9 😂 glemmer alltid å kjøpe nye også siden eg så og si strikker for det meste, men av og til kommer noe som må hekles eller eg snubler over noe fint, men mangler nåler

    19. Så flotte heklenåler! Ja Rasmus Design hadde mye spennende å by på.Dagene går fort nå i desember. I morgen skal det bakes kransekake. Det blir koselig. Ha en fortsatt fin førjulstid.

    20. For noen flotte heklenåler. Hekling er en flott hobby og med disse heklenålene kan jeg lage mye fint:)

    21. Flotte heklenåler! Kan ikke hekle med vanlige nåler pga skuldrene, men kanskje disse er gode? 🙂

    22. Kjempeflott sett med heklenål, kunne veldig gjerne tenke meg å vinne et sånt sett !!!

    23. Hei! Jeg har fulgt bloggen din over flere år, og dette er første gang jeg deltar i en giveaway, med unntak av 1.april i år! 😂 Det er tynt i rekkene blant heklekrokene mine, så dette hadde vært nyttig! Ha en fin førjulstid!

    24. Noe av det jeg MÅ ha, er garn i strikkekurven min 🙂 Disse heklenålene hadde vært en perfekt julegave til min mor 🙂 Ha en god kveld 🙂

    25. Dersom jeg vinner må jeg jo bare lære meg å hekle. Nå bæres alt til mamma når jeg trenger en heklet kant eller knappestolper på det jeg strikker😊
      God advent ønskes deg og dine!

    26. Åhh for et fint sett. Jeg kan ikke hekle, men om jeg hadde vunnet dette skulle jeg ha gått inn for å lære det.
      Ønsker deg og dine en fortsatt fin advent😊

    27. Elin: Dib likte seg iallefall veldig godt 🙂 Pga av den kommentaren måte eg sjekke deg på FB og eg vet jo hvem du er, verden er neimen ikkje stor 🙂 Dib sier du må hilse til Sander 🙂

    28. Lekkert sett, og de er sikkert veldig gode å hekle med. Ha ei fortreffelig adventstid

    29. Det heklesettet hadde jo vært en perfekt julegave fra deg til meg…hehe 🙂
      Jeg har en gutt som går i 10. klasse nå og han har ikke hatt noen arbeidsuke i løpet av disse årene på ungdomsskolen. Veldig synd, de har jo så godt av å lære litt om hvordan det er å jobbe. Jeg ble litt overrasket da jeg leste innlegget ditt og så at sønnen din har arbeidsuke nå. Trodde det var avviklet over hele landet jeg (vi bor i Oslo). Håper han trives med å jobbe litt da, selv om det er slitsomt. Jeg beundrer virkelig de som “orker” å jobbe i barnehage. Må jo bli mye støy i løpet av en dag! Husker jeg tenkte mye på det når mine gutter gikk i barnehage; hvor høyt lydnivå det til tider var der. Og ikke minst hvor tålmodige de som jobber med barn må være. Jeg hadde daua etter en dag tror jeg! 😮
      Ønsker deg og dine en riktig god førjulstid! 🙂
      Mvh Anita M.

    30. Telles garn? Hihi, alle må jo ha ett lager med garn!
      Men sånn serriøst så MÅ jeg ha ett stort lager med maskemarkører, ellers får jeg totalt angst. Men snodig nok så dukker det plutselig opp 50 stykk etter hvert prosjekt jeg fullfører… Det er rart med det 😛

    31. Håndarbeid gir glede i hverdagen. Det å kunne skape noe med hendene er en gave. Og det å kunne gi noen en selvlaget gave er kjekt 😄😄🎅

    32. Et skikkelig sett med heklenåler hadde vært deilig! Da skal du se jeg hadde prøvd meg på alle de skjønne amigurumi figurene som fins. Vi venter på nytt tantebarn og det hadde vært kjekt å hekle noe til henne 💖

    33. Flotte heklenåler som er gode å holde!
      Nå før jul blir det jo baking av flere slag, det må jeg ha i hus. Men må jo strikke og hekle litt innimellom og:) Det er kos det.
      Ha en riktig god jul!

    34. Drømmepremie 😊 Jeg liker å ha orden i håndarbeidstingene mine så denne har vært perfekt 😍 Du må ha en fin tirsdag!

    35. Så flott sett med heklenåler! Hva jeg MÅ ha på lager, ja det må jo være garn det !

    36. Flotte farger og mulighet for orden – det liker vi. Så mange gi-borter du har nå – det liker vi. Nå er det advent og snart jul – det liker vi.

    37. De heklenålene så ordentlig deilige ut, de kunne jeg gjerne tenke meg 😊 Hva jeg må ha i lageret mitt… Tja, det er garn jeg stadig må fylle på, selv om jeg har masse restegarn 😉 Ellers setter jeg stadig mer pris på maskemarkørene mine 😊

    38. Nye heklenåler? Ja takk 🙂 Vil gjerne vera med på trekking om dei 😊

    39. Må alltid ha garn på lager 🙂 Har lenge ønsket meg slike heklenåler da jeg fort blir sliten i hånden av å bruke de gamle og tynne.

    40. Noe jeg alltid må ha på lager det er MASSE Garn :p
      Jeg har pose på pose med garn i skapet, men allikevel handler jeg mer, er som ett barn i en godte butikk :p
      Jeg har fulgt med på Snap kanalen din, å WOW du e jammen effektiv..
      Så på i går den 6 Desember, å alle de kakene du bakte du e bare super effektiv 🙂
      Så all ære til deg 😀
      Hadde jeg bare hatt litt av den energien du viste i går så skulle jeg jublet. 🙂
      Herlig å følge med på deg 🙂
      Jeg prøver nå lykken og ønsker deg en videre fin adventstid.
      Stor advents klem fra meg til deg

    41. Monica: Når eg først er i gang går det veldig greit, men eg sitter som regel som et slakt etterpå og er ikkje godt, men det går over og eg starter på an igjen dagen etterpå 🙂 Koser meg og er så GLAD når det er noe eg kan gjøre 🙂

      KOS deg du også og ha en fin førjulstid 🙂

    42. Hadde vært noe for meg det gitt. Har tenkt og sette cookiedeigen din i morgen. De så fristende ut så må prøve =)

    43. Dette hadde vært en superfin gave til søsteren min! Selv kjøpte jeg meg et lignende sett (typ billigversjon fra eBay) tidligere i år, og er under nybegynnerknaggen når det kommer til hekling. Håper på å kunne hekle meg en topp etterhvert, og noen av de søte heklabamsene. 🙂

    44. Det var ett flott heklenålsett. Dette kunne Vært en flott bursdags gave til meg.
      Ønsker deg en flott dag.

    45. De vaar flotte disse heklenålene..Jeg hAR 2 STK. fr 1980..dE er ikko noe særlig å hekle me..HAdde vært kjekt å fornye meg litt her ja…onsker meg slike kroker..
      Og ha en God Førhjulstid.

    46. Åh, slike heklenåler ønsker jeg meg.
      Jeg sitter her med nyoperert kne og kan ikke gjøre noe til jul som jeg bruker å gjøre, men håndarbeid har jeg masse tid til.
      Ønsker deg en fortsatt fin adventstid.
      Stor klem fra Tebasile

    47. Hei!
      Her i huset har vi bakt, biscotti kjeks, kakemenn , sjokoladekjeks og rocky road. Av håndarbeid e det strikking av votter og hekling av ugle det går i. Haddevært fint og hatt et helt sett med heklenåler, da jeg roterte i hele huset for å finne rett størrelse på nålen til uglen.
      Ha ei fin adventstid. Klæm

    48. Jeg holder på å strikke en puff, men ønsker meg virkelig de flotte heklenålene 😀 Ha en fin kveld 👍

    49. Kjempefint sett! Så greitt å ha alle et sted….
      Koselig å lese om alt du styrer med nå i adventstida!

    50. Med sånne gladfarger på heklenålene blir man jo veldig inspirert til å lage noe fint 🙂
      Ha en koselig kveld!

    51. Hei
      Kjempemessig å ha heklenåler i alle størrelser….
      Fortsatt fin advent!

Siste innlegg