TØFT OG LEKKERT


Bernadette Ambergen

Selv om sjalet over ser utrolig dillet OG tidkrevende ut så var det noe skikkelig snaisent og ikkje minst lekkert over det! Mye mulig eg falt like mye pga fargen for det var skikkelig tøft syns eg! Lekkert liksom, skjønner? Vanskelig å bestemme meg. Kanskje ikkje akkurat det du startet på nå for å få ferdig til Jul, men dog, absolutt verdt en plass i mappene under “sjal”

 

BASILIA
Heklet

 

 

 

 


Bernadette Ambergen

 

ARROW

 

 

 

 

Gretha Oceaan

 

CIAO!
One Size

 

 

* * * *

Her sitter eg vett, forvist fra kjøkkenet og eg vet liksom ikkje helt HVA eg skal angripe???
Før Ali invaderte kjøkkenet med lammelår og det hele fikk eg nå “poppet” ut de siste Oreo Hjertene, men eg GADD ikkje begynne å dyppe og styre når Ali sto der med masse kjøtt hehe + at han nå baker deig for å lage pizza. Var ikkje noproblem for han, men EG liker å ha det litt rolig uten styr når eg baker, så da ble det en “fri dag” da hehe Vel vel, eg var da så pass rassløs at eg bretta en heftig mengde med sengetøy som Ali hadde vasket, ryddet lillegangen og storegangen + at eg fikk pyntet ferdig i gangen, avsluttet med å vaske gulvene, så JA, noe fikk eg da gjort likevel 🙂

Kaaanskje eg sviver innom kjøkkenet senere etter at me har spist, men nå skal eg iallefall prøve å roe ned litt, sette på en film og strikke litt! Har jo en Julegave som bør bli ferdig,
så får eg se senere om mor mi kommer 🙂

I morgen kommer niesa vår og da får en se Trym og Alma Sofie igjen 🙂
Blir skikkelig KOSELIG!

KOS DEG OG HA EN SKJØNN
ETTERMIDDAG OG KWELL 🙂

Go`klem fra ei noe gira Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #cowl #hals #sjal #shawl #strikkeoppskrifter #hekleoppskrift

3 kommentarer
    1. Kjenner meg litt igjen med dette å være på kjøkenet uforstyrret av andres gjøremål—-. Det blir verre med årene skal du vite—😰

    2. Ellbjørg: Ja eg må liksom styre litt i fred ut å springe på andre hehe Men nå ble det til at eg hoppet inn på kjøkkenet likevel hehe Fikk i ro til å sitte å strikke for eg ville bare bake! Gikk greit da, en blanding av sjokolade og PIZZA! haha Me koset da og det var jo det viktigste og fikk da gjort en del 🙂

Siste innlegg