FANT NOE LEKKERT EG!


Amy Van de Laar

Eg liker slettes ikkje å ha Nyttårs forsetter, men i år tror eg at eg MÅ ha ett! Kun ETT! Det er at i 2017 skal eg strikke noe til meg selv i denne NYDELIGE fargen! Nå har eg gnålt om denne fargen i flere innlegg i år og nå er det seriøst på tide at eg gjør noe med det, enig i det ikkje sant?

 

CINNAMON STARS
Bildet over

 

 

 

 

 



Amy Van de Laar

 

BEESWAX COWL

 

 

 



Amy Van de Laar

 

BEESWAX HAT

 

 

 



Amy Van de Laar

 

BEESWAX MITTS

 

 

De 3 siste mønstrene, dvs Beeswax, kan du kjøpe som EBOOK og spare noen kroner,
den finner du
HER!

 

* * * *

Sov som en stein helt til kl halv 11 i dag, da kom Ali og lurte på om eg skulle sove helt til Jul?
Var godt med kaffi her i Go`stolen når stormen herjer ut! Hagler og regner om en annen 🙂
Helt greit for meg for me trenger ikkje gå ut 🙂

Ali ligger i grunnen her på sofaen å krysser fingrene for at bihulene skal gi seg! Har virkelig stått
i denne gangen og det er noe dritt! Eg bare krysser fingrene for at EG slipper unna
migrenen denne måneden! Er nemlig i den uka nå.

Uansett, eg har på meg pysjen og den skal ikkje tas av i dag-skal valse rundt å bare kose meg 🙂
Skal som sagt ordne til rommet til Amira, rydde bort litt kakeingredienser som eg har hatt stående på kjøkkenbordet for lettvinthets skyld. Brette bort noen klær fra stativet og ellers blir det strikking
og film/serie vil eg tro. Satser på at Ali sin form kommer seg etter hvert for han kribler
etter å forberede til Julemiddagene til helga 🙂

Håper du også har sjans å sette deg ned å slappe av og kose deg, ikkje stress,
Jula kommer uansett! Samme leksa hvert år hehe


KOS DEG OG HA EN
HERLIG DAG I UVÆRET 🙂

Go`klem far ei Glad Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #scarf #cowl #hat #mittens

1 kommentar

Siste innlegg