GOD JUL – HER HAR DU GAVEN DIN

//sponset premie

Da var jammen dagen her med Storm, regn og haggel! Jaja desto koseligere inne, men eg håper ikkje det blir en Jul med masse ødeleggelser og tragiske hendelser. La det bli en fin Jul for alle 🙂

Eg hadde alarmen på kl 10, akkurat nok tid til et par kaffikopper før det var en tur på badet for en dusj og på med NY Pysj etterfølgt av Askepott! Ingen Jul uten 🙂 Ali har vært i sving på kjøkkenet siden halv 11 og eg duftene har begynt å bre seg og det lukter himmelsk 🙂 Gleder meg til middag!

Blir nok ikkje noe flere innlegg her i dag, men mulig det dukker opp litt på SnapChat (vibbedille)

Har hatt en Jule-Give Away gående enn stund nå og i dag er det en som er heldig og får seg ei….


..SKIKKELIG lekker, stor og god strikkeveske fra Lovely Planet 🙂 


Den heldige vinneren 

KRISTIN SLETTUM

Gratulerer så mye!
Send meg en MAIL med adressen så skal eg få den avgårde over nyttår 🙂

Da gjenstår det bare å TAKKE dere alle for et KOSELIG år som har gått
og så ØNSKER eg og mine 3 dere alle en 

KJEMPEKOSELIG OG AVSLAPPENDE JUL!
NYT DEN OG SETT PRIS PÅ HVERANDRE!

Go`Juleklem fra Vibbedille m/ familie 🙂

#jul #christmas #giveaway #vinner #winner #godjul #julepysj

3 kommentarer
    1. Gratulerer til vinneren, den var kjempefin:).
      Og en riktig god jul ønskes vibbedillefamilien.
      Hilsen fra en som har vært på jobb i kveld, og hatt det helt fint:)

Siste innlegg