ÅRETS SISTE, MEN DESIDERT VAKRESTE OPPSKRIFT


Foto: Kjell`s Photo Web / Lånt fra Google

Det er som eg alltid har sagt, dager og ting blir ikkje alltid slik man planlegger og ei heller årets siste dag…..*Sliten* Andre personer sørger nemligen for det ser du! Fasaden er viktig å pinholde på,
ja nesten for en hver pris! Åååå men eg er glad eg ALDRI har hatt noe behov for å bygge opp en FINERE fasade enn det som er sannheten. Håper virkelig ikkje du sitter der å føler eg er bedre enn deg?? Nei for det er eg slettes ikkje og det er heller aldri intensjonene mine! Eg prøve å vise livet mitt som det er både på godt og vondt. Det at eg er så positiv og glad alltid har ingenting med å holde
på noen fasade! Nop, det er fordi eg egentlig har veldig få grunner til å være sint og sur 🙂
Man har det da best om man prøver å være positiv og ha litt KOS hver dag 🙂

Året som har gått har innhold ganske mye selv om livet mitt har vært ganske rolig 🙂 Har blitt lagt til noen nye elementer på helsefronten f.eks + me har fått ei ny GrandNiese- Alma Sofie <3
Herlig når familien stadig øker. Ny blogg fikk eg meg også, det var i august og her inne koser eg meg hver dag sammen med deg <3 Sommeren var kald og VÅT, men september/oktober ga oss et flott vær og flere turer til sjøen 🙂 Kan i grunnen si meg veldig fornøyd selv med noen torner i siden sånn
i ny og ne, men man overlever jo som regel litt tøffe tak og motgang 🙂



Kate Davies

Årets siste oppskrift er det Kate Davies som har all ære for! Åååå for en designer! Hun har sååå mye DÅNE LEKKERT at eg rett og slett får frysninger! Se bare på dette sjalet?? Ahhhh er det ikkje VAKKERT!?? Det er firkantet og brettes dobbelt, dvs at dette kan du lett bruke som et lunt teppe på piknick! Dette må eg bare få i samlingen min! Enn du da? Ka sier du? Det selges kun i en Ebook,
men det går fint for du kan bare printe den ut om du vil og du får flere flotte og nydelige oppskrifter uten om akkurat dette sjalet 🙂 Du bør iallefall notere Eboka på en Ønskeliste 🙂 Dette er ikkje strikket i noe tynt garn, men flott garn som du strikker på hele pinne 5!! Da går det jo rimelig fort også 🙂
Sånt kan man like 🙂
HER finner du mye annet lekkert fra Kate!

SOMERLED
Bildet over
Ebook

 

 

 

 


I dag er det bilder fra Stavanger Sentrum som får pryde bloggen min!
Ahaaa Byen i mitt Hjerte! Eg è Siddis eg! Jepp, det er DET eg er 🙂 Ikkje bare DET, men eg GLEDER meg til et NYTT flott år som garantert kommer til å gi meg og oss mye! Det er bare å fryde seg rett
og slett + eg er sikker på at Du og eg kommer til å kose oss masse masse her på bloggen 🙂

Litt humper i veien er allerede planlagt, men de kommer man ikkje så lett utenom så det er bare å bite tennene sammen og gå på med krum rygg 🙂 Ikkje sant?? Me står i litt tøffe tak når me er så heldig at me har det så pass godt tross alt 🙂

Da er det bare for meg å komme med Årets 2 SISTE formaninger og det er:
Skal du skyte opp fyrverkeri?? Da lover du meg at du og dine er forsiktige og ikkje minst EDRU når lunta tennes! ALT for mange blir UNØDVENDIG skadet pga uforsiktighet!

Nr 2 er at du skal Drikke med måte og ta vare på deg selv, Husk at noen er glad i deg!
Barn og alkohol hører ikkje sammen, derfor kan du skåle i Mozell om du feirer med “småfolk”!
Ja det er MIN mening og egne meninger har man faktisk lov å si høyt uten å bli satt på plass!
 

 

 

 

 

 

TAKK FOR DET GAMLA OG KOS DEG!
HA EN MAGISK AFTEN!

Snakkes på nyåret!

Go`klem fra ei Optimistisk og Takknemlig Vibbedille 🙂

#stavanger #katedavies #vakrestrikkeoppskrifter #strikk #knit #strikking #knitting #sjal #shawl #throw #luntteppe #nyttår #nyttårsfeiring #fyrverkeriutenalkohol #avholds #edrufeiring #barnogalkohol #mangereddebarn #alkoholfritt #mozell #feiring #kos #godmat #meza #libanesiskmeza #tabole #hommus

9 kommentarer
    1. Godt nytt år til deg og dine! 🌺🍾🍬 Her koser jeg meg med Interlaken skirt, en oppskrift du linket til på din gamle blogg. Senere idag blir det en større familiemiddag.

    2. Et riktig godt nytt år ønskes til deg og dine også! Måtte det nye året gi mest gleder og kos *Nyttårsklem*

    3. Godt nytt år 🎉. Vi feire med måte med både onga og dyr i hus, men man kan aldri minnes for ofte. Glede mæ og følge med på dæ til neste år og.

    4. En riktig god kveld til deg. Jeg skal slappe av, maten får jeg servert, så her blir det strikking! Ingen raketter skal opp fra meg. Ha ett riktig Godt Nyttår til deg og dine🎉. Så ses vi på nyåret 👍🏼🤓 Jorunn

    5. Takk iligemåde 😀 gleder meg til et nytt år med deg og bloggen din 👍 ❤

    6. Tusen takk for alt du deler-særlig det å være positiv og finne gleder 🙂 riktig godt nytt år til deg og dine 🙂

    7. Tusen takk for at du skriver så ærlig 👍👍 ønsker deg og dine et riktig godt nyttår 🎉🎉🎉

Siste innlegg