FRESHT OG LEKKERT TILBEHØR


Jill Zielinski

Nytt år, nytt tilbehør, ikkje sant? Selvfølgelig! Why Not!?? Kan aldri få for mye og det er et herlig mellomstrikketøyarbeid, ja f.eks mellom 2 store prosjekt 🙂 Du kan rett og slett lage ei
“Tilbehørs Gruppe” i StrikkeTurnusen din, ja sånn for samvittigheten sin skyld 🙂 Slettes ikkje verre enn det + at det er alltid kjekt med ei nye lue eller en festlig hals og gode hansker 🙂
Må jo ha noe til alle hormonsvingningene me “sliter” med 🙂

 

GREGORY HAT
Bildet over

 



Jill Zielinski

 

ALPINE TRAIL

 



Jill Zielinski

 

RIPTIDE

 



Jill Zielinski

 

SMOCKED MITTS

 

* * * *

Da var virkelig hverdagen et faktum! Klask i bakhodet hver gang *ler* Neida, ikkje for meg, men for gutta! Litt av en omveltning, ja fra å sove til middag og nå må opp før fuglene fiser! HA! Tenker det var hardt for Jr ja hehe Han klarer liksom aldri å snu tilbake døgnet og velger heller en knallhard dag 1!
Jaja han om det! Garantert at han kommer til å være veldig trøtt i ettermiddag, men det blir ingen kwil!
*Streng mamma* Lizzm 🙂

Vettu hva? Eg har temmelig mange ubesvarte mail i innbox`en fra i går og eg lover at eg skal svare dere alle! Jøss for en respons! Tusen Takk skal dere ha! Godt å lufte noe som er vanskelig å forklare eller snakke om, hvorfor er det sånn?? Det er faktisk sadistiskt nok herlig å se at me er mange som har det ganske likt og det er jo betryggende og bekreftende for at man er frisk og oppegående tross alt!
Innlegget eg ref. til kan du lese Her!

Er ikkje det fineste været i dag og det er meldt storm – igjen – litt senere, men det driver å bygge seg opp! Som vanlig må eg jo ut vettu, ja ned å hente Jr så det får bli min luftetur! Lite å gjøre ute i dag!
Eg bare krysser fingrene for at det holder seg noen grader over + for eg er seriøst ei svær pyse når det kommer til glatte veier! I går kwell så kom det litt snø og det var -1 grad!

Fikk t.o.m strikket en del i går kwell! JAAA! Det er faktisk ganske mange dager siden eg strikket nå!
Ja tenk du, SÅ sliten har eg vært at eg har ikkje orket å strikket! DA er det gale altså! Er kommet ganske så langt på “Still Light” nå, bare noen få økinger til så skal lommene på tråd – JuHuuu
Ja eg ser for meg at eg får brukt den denne vinteren! Herlig Herlig 🙂 Det bli deilig det!

Fikk strikket og sett på serien min, “Resurrection” (Viasat) og ladet litt opp med ME-TIME! Tror gutta mine skjønner når eg har behov for å være for meg selv, eg trenger liksom ikkje si så mye. Frem til eg skal hente Jr skal eg etter beste evne prøve å fortsette på “Prosjekt Lading” slik at dagene fremover kan bli bedre og ikkje minst sprekere 🙂 Takk for at du bryr deg <3

KOS DEG MASSE OG NYT
EN FIN-FIN DAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #lue #har #cowl #hals #gloves #hansker #

1 kommentar

Siste innlegg