MÅ BARE ELSKE KATE DAVIES!


Kate Davies

Åååå eg blir så skikkelig glad, ja og TAKKNEMLIG! Tenk at noen sitter å designer og lager noe sååå slående lekkert!?? Ja og så kan du og eg bare strikke i vei av hjertens lyst!
JuHuuuu er ikkje det eventyrlig!! Du må bare studere denne altså, Ahaaa den har hette også!
Bedre kan det slettes ikkje bli, eller??

Begynner seriøst å få problemer her, ja skikkelig åndenød snakker me om! Det spinner litt i hodet
og eg prøver å komme på om eg har garn som kan passe inne på Garnrommet!

Ja eg VET at du skjønner hvilke vansker eg nå befinner meg i og eg håper jo at eg klarer
å dra deg med meg ut på galskapen og nye eventyr MoHaaaaa



Kate Davies

Garnet som er brukt er 50 grams nøster på 110 m, dvs at her har du MANGE muligheter! Akkurat som meg så har også mange andre litt slunken lommebok i januar og da er det greit med garn til en rimelig penge, ikkje sant? Du kan f.eks strikke i Karisma fra Drops eller Østlandgarn fra Gjesdal og mange andre sorter med samme strikkefasthet som er 24m/10 cm

 

 

THE OA
Link til oppskrift
Du betaler 30$ og får totalt 4 nydelige oppskrifter INKL den over her
Fantastisk mye FLOTT for en god penge 🙂
Opp til str 57″

 

 


Da ble det jammen en tur på Rema likevel, trenger ikkje me noe, ja så trenger mor mi noge…og sånn går nå dagene….Jaja fikk meg nå 3 skjønne Primula og de er jo bare såååå skjønne <3 

Ja, tilbake til Passet som me måtte ordne i dag! Det gikk forøvrig kjapt da og det kommer i posten på fredag – Herlig! Ali skal som sagt ut å reise og turen går til Beirut/ Libanon! Nå er det akkurat 5 år siden han var hjemme sist og brødrene syns det var på HØY tid at han tok turen igjen så etter mye overtaling så tar han seg en tur 🙂 Jo eg er litt betenkt ang situasjonen selv om det IKKJE er krig der så er det jo til de grader urolig rundt lille Libanon. På den andre siden skal me heller IKKJE slutte å leve, ikkje sant?? Skulle bare ØNSKE eg kunne blitt mitt! Libanon er helt HIMMELSK! Eg føler eg kommer HJEM hver gang! Stor og HJERTEvarm familie som bare vil deg alt godt! For ikkje å snakke om alle grønnsakene, fruktene, nøttene, ostene….HMMMMM DER kunne eg har blitt vegeterianer altså! Uten tvil 🙂

Gleder meg masse på Ali sine vegne og eg har lagt inn bestilling på masse kaffi, te, og Haloum!
(En spesiell ost!!!) Ja og så har eg såååå lyst på en ny Abehje (En sånn god og vid “huskjole”)
det er det mest fantastiske som finnes!

Skal holde dere oppaterte på en liten reise i Libanon! Hadde ikkje det vært KOSELIG!?? Ja så kan dere få se bilder fra der me bor når me er hjemme? JAAA jammen godt han Ali også har skikkelig god mobil så dette vil jo gå som en lek 🙂 Dette kan bli GØY! JuHuuu

Men nå?? NÅ skal “koble” meg til ladestasjonen resten av kwellen! (Go`stolen) for eg er ikkje helt fulladet ennå og det må eg være når Ali reiser! Kan være han reiser allerede i helga! Bare få passet
i hus først så kjøper me den første og BESTE billetten me får tak i 🙂 Eg har så mye sommerfugler
i magen at en skulle tro det var eg som skulle ut å reise hehe Men eg er så glad liksom for eg
VET at dette kommer til å gjøre godt for Ali 🙂

Som sagt, koble meg til og STRIKKE! Woop Woop!

KOS DEG OG HA EN
DEILIGE KWELL!

 

HUSK: Du er BEST!

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Lykkelig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #katedavies #strikkedesignpåsittbeste #fantastisk #hettegenser #hooide #strikkeoppskrift

5 kommentarer
    1. Det må kjennes fantastisk ut for Ali å komme seg hjem en tur til der han er fra. Håper han får knallkjekke dager, og at du klarer å slappe av og kose deg hjemme.

    2. Åååååå, jeg er SÅ glad på Ali sine vegne. Det må være utrolig godt for ham å få tatt denne turen hjem. Ble rett og slett kjempehappy her jeg sitter. 😁

    3. Vanja: Tuuusen takk som sier det! Selv om eg kunne tenkt meg å blitt med er eg sååå GLAD for eg vet hva dette betyr for han 🙂

Siste innlegg