GRATIS OVERSIZE PÅ TJUKKE PINNER


Julie Tootill

Fortell meg èn ting; Hva er vel bedre enn å sulle seg inn i en oversize jakke i riller og mykt garn?? Veldig lite faktiskt! Åååå denne ser jo helskjønn ut og er selvfølgelig lagret! ENESTE eg må påpeke er at eg trooor ikkje eg hadde strikket den i Eskimo, liker ikkje helt det garnet eg.
Har en jakke i Cascade ECO+, vil tro eg hadde likt den bedre i det, eller kanskje i Andes??? Mmmm Jaja oppskriften har eg iallefall nå, pinner har eg og sikkert garn også!
MoHaaaa For et herlig strikkeliv 🙂

 

 

JONG
Bildet over
One Size

 

 

 



Julie Tootill

Denne er jo også herlig herlig, men klikk deg inn på oppskriften og se den kule ryggen!!

 

 

BEETROOT SALAD
One Size

 

 

* * * *

Søndag og eg hadde Alarmen på 7.30, men dynene var så herlige så eg skled ikkje ut på gulvet før nærmere 8! Ja det kan være litt stritt å stå opp når det er godt og varmt under dyna og iskaldt i rommet!
MEN, her er eg i hardtrening til hverdagen, Jepp, for nå er det eg som må opp halv 7-7 og få Jr avgårde på skolen 🙂 Før noen hyler om at; “Er ikkje Jr 14 da og kan klare det selv?” Jo han blir 15
i april, MEN eg hadde aldri hatt hjerte til å latt han ordnet alt selv om morningen + at det koster så lite
å stå opp og være der 🙂 Alltid godt å få en god klem på vei ut av døra 🙂

Ang Ali så er han fortsatt i Oslo og blir nok sikkert der til i morgen da flyet til Istanbul fortsatt er innstilt! Dette var jo så utgjort som det bare kunne bli, men jaggu er eg GLAD for at han sitter på Gardermoen og IKKJE i Istanbul! TENK om han hadde vært værfast der i 2 døgn!?!? Sikkert ikkje bare-bare!


Som du ser så lider han ikkje noe nau! WOW for et kraftig måltid hehe Dette fikk han inn på rommet
i går kwell og selv for Ali så er dette mye mat hehe Jepp, han koser seg han hihi

Regner med han ringer snart med en Update, men eg har allerede sjekket Avinor sine sider og det står at flyet er foreløpig Innstilt med ny og ganske sikker avgang i morgen.

Tja, om eg ikkje skal hoppe i dusjen? Hmmm tror eg skal holde hviledagen hellig i dag og legge inn årene uten å styre for mye, er liksom ikkje så mye mer å rydde!! + at det begrenser seg hvor mye klær eg kan vaske om gangen. Dermed blir det på med koseklær og bare roe ned 🙂

KOS DEG OG HA EN
HERLIGE SØNDAG

Go`klem fra ei Spent Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #oversize #riller #gartherstitch #tjukkepinner #kosegenser #godtogvarmt

5 kommentarer
    1. Herlige mønster. 🙂 Har lagret oversized jakka og lagt den inn i strikkeplanen. 😀
      Ha en fin søndag. 😀

    2. Kristin Slettum: Eg måtte også ha den jakken 🙂 Men du, eg har ikkje glemt veska de det har bare vært ganske hektisk her etter nyttår og det har gått i ett hele tiden. Når alt har roet seg skal eg få den avgårde 🙂

    3. Skal sjå du blir arbeidsledig da du var alt for effektiv i går——🌹
      Håper det ordner seg med reisen til Ali snart— jeg har ei som sitter i Egypt og venter på fly hjem— ” gæli er det åkke som”
      Slapp av med søndag.

    4. Ellbjørg: Det ble litt hektisk for han fikk beskjed om å kjøpe seg ny billett og få den kanselerte billetten refundert i løpet av ca 14 dager!! Ali slo i bordet og Vips så sto han med en billett til Qatar og videre til Beirut i natt 🙂 Så alt ordnet seg til det bedre 🙂 Skikkelig oppgradering av reisen kan du si 🙂 Fra økonomi til 1.klasse hehe

Siste innlegg