STEPHEN WEST, HELT KONGE!


Stephen West

Alle har godt av en dose Stephen West i hvedagen, ja gammel som ung! Man må være litt Crazy og gå for litt sprø farger og godt garn! Mange ganger ler eg høyt av SW og hans design, men tar du designet i nærmere øyensyn så er det jo HELT genialt! Du kler deg med stil om du bruker et eller flere av hans design! Det får frem smilet og hvem liker vel ikkje litt farger i hverdagen??
Det er jo rett og slett konge spør du meg 🙂

 

 


Stephen West

Deilig hals som pakker inn ørene om du vil!
 

BUILDING BLOCKS DICKEY
Link til halsen over

 

 

 


Stephen West

Vil du syns i skibakken? Ingen problem med denne habitten! I godt garn blir det også varmt og herlig!
Hva er det i grunnen du venter på??

Sett i gang, finn masse flotte farger, flere garnkvaliteter og hopp i det!
Da er du klar til Vinterferien 🙂


Stephen West

Halsen OPP på ørene og lua NED på ørene!
Akkurat slik det skal være på iskalde vinterdager 🙂

 

BUILDING BLOCKS HAT
Link til luen over

* * * *

Ok, Hverdag Nr 2 er her og eg var selvfølgelig tidlig oppe! No problemos 🙂 Jr der i mot er slettes ikkje
i form, litt sånn febertendenser og uggen følelse = Hjemmedag. Jaja må regne med litt svinn,
men eg gikk ikkje å la meg igjen for det er godt å holde på “ruta”.

Om et par timer er det ut på tur for meg, jepp, legebesøk står på timeplanen og eg håper det er fort unna gjort og ikkje noe akutte tilfeller som gir mye venting! *Kjedelig* Akkurat nå har eg heller ikkje noe strikketøy som fungerer som “VenteromsStrikk” – Orker ikkje rote frem et hjernedødt et

Tenkte eg skulle svippe innom Sparkjøp etterpå….Hmmm….Har lyst å ta en liten kikk HiHi
*Farlig farlig Herlig herlig* hehe

KOS DEG OG HA EN
HERLIG DAG OG SLAPP AV!

Her skal det tydeligvis BØTTE ned senere!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #stephenwest #westknit #crazycolor #strikkeoppskrifter #hals #cowl #lue #hat

1 kommentar

Siste innlegg