STRIKK ET MAGISK TEPPE – NORSK DESIGN


Ann Myhre

For å si som Solan pleier å si: “Dra meg Baklengs inn i fuglekassa!”

Hvis du ikkje har dånt til nå så gjør du det snart! Sier bare; SE på det teppet over her!
Åååå var ikkje det RÅLEKKERT!?? Har du smått i vente? Skal du bli mamma? mormor? farmor? tante? filletante? oldermor? Vil DU gi den lille en HEEELT spesiell gave??
Da håper eg du kan strikke for da MÅ du jo bare strikket et lekkert teppe, et teppe den lille garantert kun får ett av og som vil går i arv i generasjoner! Hvor gøy er vel ikkje det?? Ja for strikker du det f.eks i Peer Gynt som teppet over er strikket i, ja da får du et teppe som lever i generasjoner 🙂
Ann Myhre har overgått seg selv med hvert eneste teppe hun har designe!
De er så spesielle OG lekre, ja helt ned til hver minste maske!!

Det som er så genialt med disse teppene er at du strikker de rundt og rundt som en bol,
klipper opp og strikker kant! 0 Stress! Har noen av hennes tepper i systemet mitt
og èn dag skal minst et på pinnene, eller alle…?! Hva med deg??

 

 

FIRE ÅRSTIDER
Bildet over

 

 

 

 



Ann Myhre

 

VOGNTEPPE NORDISKE ROSER

 

 

 

 



Ann Myhre

 

VOGNTEPPE NORDISKE STJERNER

 

 

 



Ann Myhre

 

EPLEBLOMSTRING

 


* * * *

Så kom regnet gitt! Akkurat da eg dalte ned i stolen her begynte det virkelig å ramle ned! Har vært ute å fartet litt ser du, i regnfrakk og SOL! Jadda, klager slettes ikkje 🙂 Hadde time hos legen før 10,
ble noe venting etterfølgt av del skravling inne hos legen. Skulderen min skal eg bare fortsette å holdes i ro og se det an fremover. Syns at det ikkje finnes noe hurtig løsning for den plager en del.
Ellers skal eg videre til NyreMedisinsk avd IGJEN i begynnelsen av mars…jadda, neida så…..

Etter legen durte eg en tur til Sparkjøp, nei eg skulle ikkje gjøpe garn, men en ny….

KOSEGENSER!!

JuHuuu eg har virkelig forelsket meg i disse hettegenserene! Nei eg ikkje fan av verken Trump eller USA, men husk at det amerikanske flagget OGSÅ er et Brand! hehe Ja for flott flagg i fine farger,
DET har de 🙂 Nå har eg både grå og blå, det samme har Jr. Finnes også i svart og koster 199,- 
Pysj bukse og stor genser er HelMax!

Nå skal eg sette på potetene og så blir det stekte pølser i brun saus i dag også 🙂 Deretter blir det vel rett og slett strikking! Nei, eg har IKKJE fått strikkeforbud av legen 🙂
Der i mot skal eg unngå ALT som gjør vond, dvs generell bevegelse HAHA
Kan jaggu ikkje gjør mye da så det blir bare å bite tenna sammen 🙂

Håper du har en bra dag du også? Koser du deg? Eller styrer du i vei med et eller annet? Anyway:

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FLOTT VINTERDAG VIDERE 🙂

 

 

 

 

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #annmyhre #pinneguri #fireårstider #nydeligebabytepper #koseteppe #vognteppe #norskdesign #strikkeoppskrifter
#norskestrikkeoppskrifter #baby #barn #epleblomstring #nordiskerose nordiskestjerner

4 kommentarer
    1. Helt enig, Pinneguri sine oppskrifter er utrolig fine og lette å lese/følge. Jeg har flere kofteoppslrifter, nå ønsker jeg meg ugleteppet:). Tenker det prosjektet startes til sommeren eller høsten, har litt annet som må ferdigstilles først:)

Siste innlegg