FARGERIKE VINTERBARN – NORSK DESIGN


Strikkelisa

Fargerikt vintertilbehør til ungene er blitt et møst! En god hals og en matchende Lue faller nok garantert i smak 🙂 Flotte gaver er det også, ja f.eks om sønnen/datteren din skal i selskap til en klassekamerat, Jr syns det var gøy å gi da han gikk på barneskolen – Nå derimot “bytter” de nesten bare penger hehe

Om den som skal bruke halsen klør av ull kan eg anbefale Merino Ex. Fine til Drops,
det er så mykt at det kjennes ikkje ut som ull.



Strikkelisa

Meg og RILLER vettu! Tror nesten eg burde strikket en sånn, ja bare for å gjøre det liksom 🙂

 

RILLESTRIPE HALS
Gjelder begge bildene over
Str 1 – 12 år

 

 

 



Strikkelisa

Denne lua har eg hatt på bloggen før, men den passer veldig
fint til halsen så da kommer den med igjen 🙂

 

KONGVINTER BARNELUE
Bildet over
Str 1 – 12 år

 

* * * *

Åååå eg ble sååå søvning etter en herlig middag, ja eg tror rett og slett eg må slenge meg på sofaen
i dag også! Du vet, når man først starter med det, ja da er det gjort! Men som sagt, NÅR eg får de 7 timene mine er jo det samme så hvis eg tar 1 nå så tar eg 6 timer i natt hehe

Ute hagler det og er skikkelig GUFFENT! Brrrr Ser ut som om gradene synken så eg krysser virkelig fingrene for at det ikkje fryser på veiene! Heldigvis skal me ingen plass i dag og i morgen må treninga til Jr utgå pga NyttårsBallet og da skal Amira være sjæfør. Helt SUPERT 🙂

Tja, eg slenger meg nedpå en times tid eg og satser på strikking i kwell!
Blir i grunnen ALT for lite strikking om dagene……

NYT VÆRET OG HA EN
FORTREFFELIG AFTEN!

Go`klem fra ei SØVNIG Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #strikkelisa #hals #lue #norskdesign #norskestrikkeoppskrifter

2 kommentarer

Siste innlegg