STRUKTUR SJERF – RÅLEKKERT


Julie Hoover

“Åååå så fint, men det får eg ikkje til!” Var det det som fòr gjennom hodet ditt nå? Da kan du trøste deg med at det SER vanskeligere ut enn det faktisk er! En pinnen om gangen og bare gjør slik det står
i mønsteret så går dette som en drøm 🙂 I og med at det er struktur så vil det si det er en del forkortelser på alt du skal gjøre, siden dette også er en engelsk oppskrift er det smart og oversette forkortelsene først 🙂 Da er du langt på vei og gi ikkje gi opp før du iallefall har prøvd 🙂

Du kan velge litt størrelser her, du kan f.eks bruke garn med Karisma tykkelse eller ett som er ENDA tykkere nemligen ca 60 m pr 50 gr så dette kan faktisk gå ganske fort om du vil 🙂 Prøv da vel 🙂
Kan iallefall skrive under på at det er skikkelig gøy!

 

 

LAURENT
Bildet over
Nytt design nå i januar

 

 

 

 



Julie Hoover

 

TILLER
Bildet over

 

 

* * * *

Da var Jr levert på skolen i stormen! Det haglet som en gal villmann da me gikk til bilen og det var slettes ikkje noe godt! I følge metrologene skal toppen være i 10-11 tiden når det gjelder vannstanden og det blir jo spennende å se hvordan det står til nede på bryggene her i Tananger etter hvert!
Tenker spesielt på Kystkulturen så ligger PÅ brygga kant i kant med bryggekanten! KAN bli heftig!

Sånn utover det  følge med på været skal eg egentlig IKKJE gjøre det helt store! Eller, hårvask med stiv skulder kan være ganske innsatskrevende, men så herlig når det er gjort. Eneste huslige eg har planer om er å brette et stativ med klær og varme middagen fra i går 🙂

På strikkefronten har eg muligens tenkt meg å Flotte meg litt MoHaaaa
Holst har et skjønt teppe kan du tro, ja mor mi strikker det faktisk og er det NOE eg har så er det MYE Holstgarn Supersoft! Nok til mye mer enn 1 teppe og eg har lyst å prøve meg på det samme *Fortvilet*

Akkurat i dag er eg LITT lei de prosjektene som ligger ved min side og har lyst å kose meg med noe annet liksom…ja som en liten premie for at den første uka som Gressenke snart er over 🙂

Kan evn komme tilbake til dette etter hvert 🙂

Men nå? Hårvask OG dusj 🙂
Du kan jo ta deg en tur innom HER og blir med på kampen om å vinne oppskriften på et skikkelig lekkert babyteppe fra Ann Myhre! Trekning i kwell 🙂


KOS DEG OG HA EN
FLOTT STORMFULL DAG 🙂

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #aran #struktur #sjerf #scarf #flettestrikk

0 kommentarer

Siste innlegg