BABYTEPPE “FIRE ÅRSTIDER” – 3 HELDIGE VINNERE


Ann Myhre

Juhuuu da var det på tide å se hvem som vant oppskriften til dette
råflotte teppe til Ann Myhre! Hele 3 stykker skal få det!

*Trommevirvel*

De 3 heldige er:

SOLINE
SØLVI
MARTHA KRISTIN KONGESTØL

Send meg en MAIL med navnet ditt, mailadd og evn Ravelry navnet ditt.
Da skal eg formidle info videre til Ann Myhre og dere vil motta oppskriften på Ravelry,
hvis dere ikkje har Ravelrykonto får dere den på mail.

Eg venter Amira inn dørene så eg har ikkje tid å sitte her hihi Jr er på Nyttårsball på skolen og Amira og eg skal ha litt kvalikk tid og eg skal strikke på mitt NYE prosjekt! Ja eg falt for fristelsen
og har fått litt gang. Har vært ganske søvnig i dag, men i morgen er det HELG!

KOS DEG OG HA EN
SKJØNNE KWELL

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #babyteppe #fireårstider #giveaway #sponset

1 kommentar

Siste innlegg