EN EKSTATISK GOD MORGEN


Isabell Kraemer

Ok, nå syns eg noen bør reagere sammen med meg! Er det ikkje på tide at det blir lagt ned et Designer FORBUD!?? Ja at det er forbudt å designe noe mer det neste året? Som en litt lang pause på 1 års tid!? Det kunne passet meg helt supert for DA kunne eg fått ferdigstilt en del av det eg har her ved min venstre side! Vet at mangen av dere lider av den samme syka og me kunne trengt en PAUSE!
Blir jo fullstendig tullerusk av alt det lekre som hele tiden popper opp 🙂

Uansett hvor stor turnus eg har så er det rett før eg starter en egen Isabell Kraemer Turnus!! OMG! Selv om veldig mange av mye av det hun designer er nokså lik stil ELSKER hver enkel så mye at eg blir svimmel altså! Drømmer om å ha ALLE! Jepp, et egent skap med kun denne type gensrer!
Elsker snittet og de er så perfekte på! Skulle jo tro hun brukte meg som en modelldukke hehe
Kan virkelig anbefale hennes design, JA eg har flere som er i stadig bruk 🙂 Eg har problemer med å få rundfelling og isydde ermer til å ligge fint over skuldrer/bryst, men hennes Raglan er helt super + hun bruker en annen metode hvor det ser ut som om armen er isatt, men den strikkes ovene fra og har en genuin løsning på skuldrene! Drifwood har denne løsningen og den sitter sååå fint og eg har 2 stk!


XSTATIC

Bildet over
Opp til str 49″/ 124,5 cm rundt brystet

 

 

 



Isabell Kraemer

 

STORE sjal er alltid like herlig 🙂

 

ALWAYS IN MY HEART
Det største er 73 cm X 198 cm

 

 

* * * *

I går kwell før eg gikk å la meg begynte det å snø igjen og nå ligger det et hvitt teppe over alt
(ca 5 cm tykt) + at utover dagen i dag er det i grunnen meldt kald, men sola kan også titte innom 🙂
Håper snøen tiner fort bort! Ja kan den ikkje komme før Jul så trenger eg den ikkje nå!
Aller minst når eg i tillegg er alene og MÅ kjøre om eg skal ut!

Noe annet merkelig skjedde i går kwell! Ja eg fant meg selv stående ved vasken på kjøkkenet å skrelle poteter og rense brokkoli! På en fredags kwell haha Jepp, akkurat sånn Ali gjør hehe Tenkte det kunne være godt å få litt fri i dag siden det er lørdag! Eneste eg skal gjøre er å putte steka i ovnen og lage litt saus (Toro er fort gjort gitt) og VOLÀ så blir det vel en slags lammestek til middag hihi
Når steika er i ovnen er planen å brette et stativ med klær for såå hoppe i dusjen 🙂
Kanskje eg tar en “ALI” i morgen!?? Ja for han pleier å BAKE om søndagen!!
Hmmm kanskje eg skal overraske Jr med mine eksepsjonelt GODE boller??
Er i grunnen en stund siden EG laget de 🙂

Det som er så rart er at eg har ALLTID likt å bake og eg gjorde det veldig mye før!
Før eg ble “syk”…..var i grunnen mye eg gjorde før…Kanskje eg overrasker meg selv litt hihi

Tror eg tar meg en kopp kaffi mens eg legger litt planer, ja for det er ganske rart for eg blir ganske rasløs av å sitte her å strikker når Ali ikkje er hjemme hehe Føler liksom et veldig behov for å ha alt på “G”! Blir stresset hvis eg vet at det er noe som burde vært ryddet eller gjort! Hmm tro om eg kanskje skal ta å støvsuge? Moppe gulvene?? Tja….som sagt; Først en kopp kaffi 🙂 Kjenner også at skulderen min hadde trengt å fått litt ro…Jaja

 

KOS DEG OG HA EN
MAGISK HERLIG LØRDAG!

Go`klem fra ei Positiv Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #isabellkraemer #strikkeoppskrifter #engelskestrikkeoppskrifter #raglanfelling #topdown #bestefasong

3 kommentarer
    1. Ja, Isabel Kraemer har utrolig mye fint. Har ikke kommet dit at jeg har fått strikket noe enda, det kommer alltid noe annet i veien, og det må bare bli ferdig først…Akkurat nå er det en nancykofte som må bli ferdig…
      Skjønner godt du har lyst å bake boller, fersk gjærbakst er noe av det beste jeg vet. Bare pass på den skulderen din, ikke sikkert den har godt av elting og bolletrilling?

    2. Helt enig! Pause hadde vært digg. Og flere timer i døgnet, og null behov for søvn 😆
      Er forresten stor Isabell Kraemer jeg også. Er på min andre Driftwood, har slitt ut den første.
      Ha en flott lørdag 😊

Siste innlegg