FARGEGLAD PANGSTART PÅ DAGEN!


Lone Arnsted

Er slettes ikkje først gang Lone slår til med et fargerikt og fantastisk gøyalt sjerf! Bare ta en titt HER du! Fullstendig unødvendig å fortelle at eg gikk i fistel og falt i staver over dette sjerfet! Ååååå eg bare MÅ! Ja eg MÅÅÅ ha et i akkurat disse fargene, ja eg kjenner det helt ned i lilletåa! Eller….Hmmmm eg kjøpte meg jo 3 FANTASTISKE Kauni i vidunderlige farger da eg shoppet litt hos Garnrike på Strikketreffet her i Stavanger i høst! *FARLIG situasjon* I dag burde eg jo faktisk hatt det, ja det er hele 9 minus uta for her! Brrrr Jepp, det var ISKALDT å gå ut tidligere i dag!

Mørkt og kaldt! ISKALDT! Hadde ikkje hjerte til å sende Jr avgårde til fots i den kulda så me skrapte bilen sammen og kom oss avgårde 🙂 Men, tilbake til sjerfet, det er faktisk også GRATIS så her er det bare å finne frem garn! Hvis du velger å strikke i Finull trenger du 3 nøster av  hver farge, men ikkje heng deg opp i det for her kan du strikke i det garnet DU liker! Bare husk at selve størrelsen på sjerfet vil variere uti fra garntykkelse. Kan gjerne være lurt å legge seg på pinnenr 3 – 3,5 🙂
Da får du et SUPERT sjerf 🙂

 

 

 

COLORIZE
Bildet Over
Gratis og Norsk Strikkeoppskrift

* * * *

Is kan virkelig være vakkert! Ja som her, på INNSIDEN av frontruta! Jepp, KLINK is! Festlig!
Noe eg virkelig IKKJE liker er å ha bilen på tomgang, men i dag var det intet valg hvis bilen skulle ha sjans å tine! 2 flasker med varm vann sørget for at me i det hele tatt kom inn i bilen hehe
Tja en 10 minutt senere kunne me begynne å siiiiige nedover bakken, det var GLATT, men det ble heldigvis bedre ute på hovedveien. Avtalen med Jr er at han skal ta bussen hjem så kan eg iallefall slapp av med den kjøringa, men hvis bilen ikkje fryser noe nevneverdig henter eg han for
egentlig så må eg en tur på butikken. Får se.

 

Nå derimot er det middag på programmet her! FiskebolleBoogie! Jepp, ei DIGER gryte skal eg lage for da er det middag i morgen også + at Amira kommer her etter jobb 🙂

Når middagen er ferdig tror eg at eg hopper i dusjen og får på meg rene koseklær og rett og slett bare nyter dagen! Ja som du så i går så ble jo søndagen brukt til baking og da kan det være godt å sitte litt
i dag! Tror eg skal ha litt selskap av “Svenske Hollywood Fruer” haha *HYSTERISK*

 

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS UKESTART

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #sjerf #scarf #color #gratisstrikkeoppskrift #lonearnsted #striper #gøyal #morsomt #lekmedfarger

1 kommentar

Siste innlegg