STRIPER OG FARGER I SKJØNN FORENING – GRATIS OPPSKRIFTER


Sandra Paul

Trenger slettes ikkje legge skjul på at det er fantastisk med farger på en mørk og våt (GLATT!) vintermorgen! Kle deg i farger og kjenn på energien du får! Av et sjal/ sjerf som dette er man jo bare NØDT til å smile av! Ikkje trenger du å feste tråder heller, neida, knyt en knute og VOLÀ!

Her kan du virkelig få bukt på alt restegarnet du har liggende og ikkje hjerte til å kaste 🙂
Oppskriften, den er gratis og det er bare til å lagre eller printe den ut 🙂

 

 

RIOT
Bildet over
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 



Sandra Paul

Selv om disse fargerike pulsvottene er heklet kan de likevel matche sjal/sjerfet over, ja du kan jo bruke restene etter restene! Rett og slett bli kvitt alle tråder 🙂 + at du kan leke deg med
alle knappene du har på syltetøyglasset!

 

 

STRIPY MITTS
Gratis Hekleoppskrift

 

* * * *

Ble en EXTRA tidlig morning her i huset! 05.45 ringte min alarm og da hadde allerede Amira sin durt ei stund! Jepp, i natt har eg hatt henne i senga mi og det er noe eget og trygt å ha begge ungene under samme tak 🙂 Amira ble hentet kl 6 av Taxi og flyet til Oslo gikk kl 7 🙂 Jobb, jobb og Jobb!

Verre var det å få Jr avgårde på skolen i dag! Selv om eg hadde 2 biler til rådighet måtte de bare få stå parkert! Når værvarselet ADVARER mot Underkjølt regn, ja da kjører man virkelig ikkje ut hvis det ikkje står om livet! Regnet frøs på terrassen og det bare på No Time! Jr kledde seg godt og tok beina fatt
og eg satser på jo på at han kommer seg helskinnet frem 🙂 Gradene skal HELDIGVIS stige utover dagen så eg får nok hentet han, men det tinger at han elektrikkeren som kommer i dag blir ferdig i tide! Jadda, han manglet en liten del sist han var her så da blir det en gjenvisitt i dag….

Kjenner at kroppen er trøtt så mulig det blir en kwil ut på dagen, men nå først skal eg bare sitte her
å strikke mens både oppvaskmaskin og vaskemaskin sviver 🙂 Får da gjort NOE hehe

Hvis eg henter Jr på skolen i dag skal eg ta meg en tur innom Nille JuHuuu Har nemligen fått en sånn verdikupong på noen 100-lapper og de kan jo KUN brukes der og de har selvfølgelig NOE eg har lyst på hihi Håper de har mer igjen, hvis ikkje blir eg SUR! haha

KOS DEG OG HA EN
HERLIG DAG! PAKK DEG INN 🙂

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #striper #sjal #sjerf #farger #color #frynser #gratisstrikkeoppskrift #gratishekleoppskrift

3 kommentarer

Siste innlegg