LEKRE LUER – GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Mai Mariste

Har hatt noen luer på lur og den over her ser jo bare sååå herlige ut! Mmm tenk deg denne i f.eks tynn alpakka! Åååå det hadde vært herlig 🙂 Luer er som du sikkert vet en super gave siden du bare trenger å strikke en hehe + at alle BØR bruke lue, ergo, alle trenger en 🙂

Alle Oppskriftene i dette innlegget er Gratis oppskrift, bare følg linkene 🙂

 

MARGIT IN THE WIND
Bildet over

 

 

 

 



Laura Jones

 

VERTIZONAL SLOUCHY

 

 


 



My Gurumi

CYCLONE HAT

 

 

 

 



Halldora J

 

SIMPLE MOSSTITCH HAT

 

 

 

* * * *

JuHuuu nå har me lys i SpottLista her i stua! Tok sin tid, men nå er det i orden! Dvs at mor mi og har lys når hun sitter her å strikker hehe Eg har “arbeidslampe” så eg har liksom ikkje brydd meg hehe

Jr, mor mi og eg har KOST oss med NYDELIGE smørbrød! Åååå kan tro det var SNADDER!
Hva eg laget kommer i eget innlegg med et ellers så viktig budskap 🙂

Men NÅ?? Nå skal eg retten og slettes krype under dyna en times tid for det er rett før eg sovner her eg sitter og mor mi får slenge seg under teppe på sofaen hehe Da er me nok opplagte til kwellen
så mye at me får strikket ei stund 🙂

KOS DEG OG HA EN
FINE ETTERMIDDAG!

Go`klem fra ei SØVNIG Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #hat #freepattern #gratisstrikkeoppskrift #luer

2 kommentarer

Siste innlegg