EVENTYRLIGE OG NOSTALGISKE DESIGN

Kristin Nicholas

Disse designene minner meg litt om DropsGenserene fra 1980-90 tallet og det bringer frem litt sånn “hysteriske” minner, selv om eg syns at disse er mye finere da! Oppdatert Nostalgi på en måte, men en herlig bruk av mønster og farger 🙂 Kristin Nicholas har flere slike flotte gensere og noen av de finner du i DENNE BOKA, men ta en titt på alle sammen HER INNE på RavelrySiden hennes 🙂
Ahaaa fant et par eg, men ikkje sååå lett å få tak i oppskriftene…sukk

 

 

Basilica
Bildet over
Str S, M, L, XL

 

 

 

 


Kristin Nicholas

 

ZOE SOPHIA
Str XS, S, M, L, XL, 2XL

 

 

 

 

 


Kristin Nicholas

 

LA GRAN COLORWORK YOKE
Opp til str 51″

 

 

* * * *

Sallan denne uka har gått fort! Allerede torsdag og i morgen er det fredag! JuHuuu I dag kjører me extra lettvint til middag og eg skal servere stekte pølser med potetmos 🙂 Jr Jublet for han syns det er herlig med den type mat, men får det ikkje så ofte hehe Eg trakk tilbake den planlagde KyllingWok`en da eg følte behov for å ha en rolig morning. Hvis ikkje måtte eg har gått tidlig på butikken
og brukt formiddagen til å forberede middagen.

Jr ligger dessverre ennå under dyna og er slettes ikkje i form, feber, “klam” og vond hals. Eg kom meg heldigvis tidlig i seng i går + eg sov til 7 så eg føler meg opplagt og fullstendig klar for dagen 🙂 
Tenker eg skal få hentet hjem helgekosen i dag, er et par ting me trenger anyway så da henter eg med meg resten til helga også 🙂 Greit med hva som er gjort 🙂 Et EXTRA stort + er at Rema har 10% på alle varer hele helga ved bruk av app`en “Æ” 🙂 Jepp, eg har lastet den ned og det ER gøy når du ser totalprisen, putter inn Visa`en og VIPS så kappes % og det ble med ett litt billigere 🙂 Ja eg VET det er mye diskusjoner rundt dette og mangen mener me blir lurt osv, men EG velger å se det POSITIVE som skjer i kassa når eg betaler. HVEM liker vel ikkje å få det LITT billigere?? God start på helga 🙂

Ka skal du gjøre i dag da? Noe gøy eller koselig på tapetet? Her har Jr mast i lange tider på at eg MÅÅÅ fortsette å se Glee og DET har eg tenkt å gjøre i dag 🙂 Men først er planen, ja etter en runde på badet, å komme seg på butikken og bli ferdig med det, deretter en dusj og så skal det koses og middagen tar me når Jr er sulten. Den lages på TOPPEN 15 min, ikkje dumt det, ja med kjapp middag!

Men du? Husk nå, ALLE trenger litt KOS i hverdagen, ja enten du jobber eller er hjemme, alle fortjener me det samme! INGEN er bedre enn andre så ta det til etterrettning og KOS deg litt i dag!
Det aller viktigste?? DU er FANTASTISK akkurat slik DU er! Husk det! Lett å glemme <3

 

 

KOS DEG OG HA EN
MAGISK TORSDAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #sweater #genser #nostalgi #mønsterstrikk #flerefarger #kosihverdagen #duerbranok

5 kommentarer
    1. Helt enig med når det gjelder Æ æppen til Rema. Penger spart er penger tjent, tenker nå jeg. Så jeg skjønner ikke i hele tatt alle disse negative meningene. Er det 10% denne helga også? Og så enkelt det er å få med seg disse prosentene. Mere penger til garn, eller hva Vibeke??😉

    2. Signe: Jepp det er 10% på alle varer fra i dag til søndag, sparte en del kroner eg og DET liker eg, svups så gikk det 90 kroner av på regninga, dvs et HELT Kauni nøste 🙂 Enn så lenge har eg ikkje sett noe negativt med dette 🙂

      Kos deg og ha en herlige dag 🙂

    3. Kos er viktig:). Trenger ikke være mat, hehehe. Det kan være morgenkos med en trett frøken som våkner på fanget og en tur i stallen med påfølgende ridetur og spasertur i strålende sol:)). Perfekt start på dagen:). Kvelden gjenstår, det blir jobb til 22 i kveld.
      Klem

Siste innlegg