LOTHEPUS-LUA; ÅRETS HOTTESTE STRIKKELUE! GRATIS!


Bildet tilhøre Dale Garn, dvs eg har lånt det fra Facebooksiden deres

Ok, så gikk eg litt av skaftet eg også, jadda, eg måtte jo bare laste ned denne farsotten her!
Det er jo bare å henge seg på er det ikkje det?? Ja den ER lekker og det er absolutt en lue eg kunne tenkt meg + eg hadde brukt den! Selvfølgelig vil/må eg ha den i AKKURAT disse fargene, det er jo MINE farger jo! Så var det jo garnspørsmålet da….Hmmm….sjekket ut orginalgarnet i går og tok en sjefsavgjørelse, ja som eneste sjef kan man det ser du 🙂 Her skal det i tilfellet brukes garn fra lageret!

Helt ærlig: Eg syns det er alt for dyrt å betale 450 kr i garn…..for ei lue, uansett hvor lekker den er
og overraskende (maby not!) nok har eg også AKKURAT disse fargene i lageret mitt! T.o.m i passende Alpakka som sikkert blir fint, OMG det oppsto plutselig en meget farlig situasjon her nå! Ahaaa
Så DIGG
! Lyst på Gratis oppskrift? Det eneste du forplikter deg til er å motta Nyhetsbrev fra Dale
og det trenger da slettes ikkje være et minus, eller hva? Ja en mail eller 2-3 til dagen eller uka spiller ingen roller, i allefall ikkje om det det handler og garn og oppskrifter, enig? How Nice!

LOTEPUS LUA
Størrelse Dame
GRATIS


Fyll ut feltene merker med rød stjerne, klikk send og Vips så dukker oppskrifta opp nede på skjermen din! Lykke Til! Nå har også DU noe å strikke på i helga 🙂

 

* * * *

Eg der i mot har en foreløpig plan om å starte på NOK en Still Light Tunika i nettopp
DETTE garnet som eg viste deg i går! JuHuuu

Ikkje bare det, men i går fikk eg også tak i Limefarget Kauni takket være Tips fra en av dere
og Flamingo Garn har allerede sendt det avgårde forhåpentligvis 🙂 Fant ut at det som lignet mest på Limefarge på bildene var nr RR11 så da satser eg på å ha rett 🙂

Siden Jr fortsatt er litt utav drift tillot eg meg til å sove noe lengre i dag, hadde klokka på 8 og våknet halv 8, syns det er best å få sendt mail til læreren FØR skolen starter 🙂 Uansett så elsker eg tidlige morninger og syns det er sååå herlig å sitte her når det lysner i øst 🙂 Er faktisk MINUS grader ute Hmmm trodde temperaturen skulle gjøre et kraftig hopp oppover eg?? Ja hvor ble de 15 gradene av som var meldt på nordvest landet?? Bare tull hele greia eller? hehe

Planer for dagen er ikkje så mye siden eg tok å hentet hjem Helgekosen i går, men det eg HAR planer om er å se videre på en serie eg likte veldig godt; “The Good Wife”, hekkan, kan ikkje skjønne hvorfor eg ikkje har sett den før!?!? Liker jo veldig god de skuespilleren også så dette var helt herlig!

Dessuten skjer det muligs noe gøy i dag! Ja noe som DU kommer til å få glede av! SÅNT liker eg vettu! Hva det evn er og når det evn kommer til å skje noe vet eg ikkje helt, men litt sånn smått er på gang!

Nå blir det nok en runde på badet, må jo stelle meg litt selv om eg “Bare” skal være hjemme for resten av leiligheten er i grunnen strøken så noe må eg jo vaske hehe Muligens eg skal teste ut noe nytt
i dag, VELDIG usikker så eg tror eg må sette Jr på saken og ta en liten opplæring med meg,
meeen kanskje me snakkes før du aner 🙂 Nå en dusj før det blir serie og strikk 🙂

KOS DEG OG HA DIN
EGEN PERFEKTE FREDAG!

Du er fullstendig KONGE!

Go`klem fra ei Helgeklar Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #Lue #lothepuslua #dalegarn #dale #farmenkjendis2017 #lue #hat #knit #knitting #gratisstrikkeoppskrift

42 kommentarer

Siste innlegg