PÅ TIDE Å LEKE LITT?


Steffi Hochfellner

Man blir aldri for gammel til å leke, neida, eg elsker å strikke/ hekle dyr og leker + det er kjempegøy å gi i gaver eller bare la de stå på sofaen 🙂 Det var så kjekt når ungene var små for da hadde eg alltid et dyr på pinnen eller nåla og nå er Garnlageret fult av store og små figurer og kosedyr 🙂 Disse her som eg ramlet over var jo knalltøffe, kanskje du har noen små i nærheten som hadde blitt glad for en?

 

MONSTER FAMILY
Bildet over

 

 

 

 



Steffi Hochfellner

 

AMANI THE GIRAFFE

 

 

 

 

 



Steffi Hochfellner

 

STEFFI THE CAT
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 



Steffi Hochfellner

 

KEMAL THE CAMEL

 

 

* * * *

Hjelpe deg meg eg har SOVET i natt! La meg litt over kl 23 i går og bursov helt til halv 9!!
Det er nesten 9,5 time! Ikkje rart hodet var som et blylodd, begynner heldigvis å lette litt nå så
eg satser på at dagen tross alt blir god 🙂 Men sjekk dette her da:

 

Snakk om å føle himmelen ramle ned! Så mørkt atte! Det skal regne og blåse hele dagen
og det er deilig å vite at me har ingenting ute å gjøre 🙂

Jr sover ennå og eg tenker eg lar han sove en stund til så blir det vel Cowboy Frokost etter hvert,
ja hvis han ikkje bare vil ha hamburgere fra i går! Rart det der hvor godt en lørdagsmiddag smaker en søndag morgen hehe Selv sitter eg her med yoghurt og mandler 🙂 

Sitter å VURDERER en hårvask….hmmm….vet ikkje helt om eg orker! Er ennå litt i ørska etter en så lang natt, men mulig det hadde kvikket meg opp litt? Får ta meg en røyk og tenkte på det, uansett skal straks strikketøyet opp og serien på! Jepp, eg ER hekta på begge deler gitt!

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN SØNDAG!

Go`klem fra ei utsovet Vibbedille 🙂

#strikk #knit #strikking #knitting #cosy #kosedyr #monster

1 kommentar

Siste innlegg