SPØTEHETTE VINNERE

Da er jammen dagen her, dagen da eg skal trekke 3 HELDIGE vinnere av disse flotte og meget praktiske SPØTEHETTENE! Et must for oss som strikker 🙂

Hvis du ikkje er en av de heldig vinnerene og fortsatt ønsker deg en, ja da hadde eg tatt turen innom hos SNIKKARBUDA ANDERSEN eller på FACEBOOK SIDEN og bestilt meg en eller flere.

Pga av portoen kan det svare seg å bestille flere så det er lurt å slå seg sammen med gode strikkevenninner, f.eks hvis du går på Strikkekafè 🙂

Dette er skikkelig håndtverk av yppertse kvalitet, det kan både ses og føles på Spøtehettene 🙂

Trekningen har eg gjort ved hjelp av Random.org og de 3 heldige er:

SOLINE
HEGE ANITA
HILDE LIND

Send meg en MAIL med adressen deres så skal eg få de i posten så fort eg har anledning 🙂 

* * * *

Jadda, dette har vært en deilig søndag skal vites, var t.o.m tidlig oppe for å utnytte den mest mulig, likevel så….

…så skled eg bakover her i stolen en liten time (Jr benytter anledningen til å knipse litt hehe)
Det gjorde GODT og nå kommer eg i allefall ikkje til å sovne midt i FarmenKjendis hehe
Jepp, dagen er i grunnen komplett og eg skal straks til med noe ny kaffi og tenne noen lys
<3 

Strikkinga går unna og eg er i gang med lommeøkingene, mulig eg har fått opp tempoet fordi eg sitter
å TENKER på noe eg har lyst å strikke! NOE eg har drømt om i mange år, men aldri funnet den rette og kanskje eg nå har akkurat det!?? Får eg sjansen skal eg sjekke det ut litt nærmere i morgen.
I mens sitter eg bare å GRUBLER og spekulerer……ja eg må jo tenke FARGER skal vites og du vet hvordan DET er!?? Hodet går jo fullstendig i SPINN! Åååååå

Jada, eg skal innlemme deg om det i det hele tatt blir aktuelt, hvis det ikkje klaffer blir eg
nok så sur at eg tier stille HAHA Får se HAHA

Anyway, nå er det bare å fortsette med Still Lighten, planen er å få NOE ferdig i det minste hehe
Du vet, den der samvittigheta…..è ei mara!

MEN TA NÅ Å KOS DEG LITT
OG NYT EN SKJØNN SØNDAGSKWELL

Go`klem fra ei GIRA Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #spøtehetta #snikkerbudaandresen #giveaway #winners

7 kommentarer
    1. Gratulerer til vinnerne:)
      Jeg holder på å avslutte nederst på Still Light, det går trekt ja. Den vipper litt så må ha noen ekstra cm på vrangborden. Så er det bare lommene og armene igjen da. De grå svirrer og går nå på hva jeg skal starte på når jeg er ferdig. Det burde være sokker, men har man lyst til det da?

    2. Wenche: Nei nei ikkje sokker, eg syns du bør strikke deg ei……KOSEBUKSE <3 Ja DET syns eg! I noe deilig ull eller alpakka 🙂 Det hadde vel vært digg ikkje det??

    3. KOSEBUKSE!!!! Herregud i xl. Er det det eneste jeg skal gjøre de neste to årene da? Trur du e galen eg!

    4. Wenche: Du HALLO! tror ikkje det er så mye mer arbeid enn den kjolen du har strikket på et par dager 🙂 Helt overkommelig 🙂 Eg har nemlig noen skumle planer om det! Iallefall om oppskriften står til forventningene 🙂 Hvis eg har sjansen skal eg ned på garnbutikken å sjekke det ut i morgen 🙂 JuHuuuuuu

    5. Jeg vil også ha kosebukse…men først kjole, skjørt, jakke, enda en jakke, hekla topp, genser til ungen, babyteppe, genserponcho, enda en genser, babysett osv osv…..kanskje til høsten. 😛
      Disse turnuskurvene begynner å bli mange altså. 😉

Siste innlegg